استاندار مرکزی؛
تابناک مرکزی: محمود زمانی قمی با بیان اینکه سرپرست اداره ورزش و جوانان در سفر هیات دولت به استان مرکزی زحمت زیادی کشیده است گفت: بنده اعلام می کنم تا زمانی که مزاحم مردم استان هستم، ایشان حتما از تصمیم گیران و مدیران این استان خواهند بود.
کد خبر: ۳۳۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 05 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی استان مرکزی ورزش همگانی را متعلق به تمام اقشار جامعه دانست و گفت: ورزش همگانی با توجه به آثاری که در سلامت، تقویت پیوست های ارتباطی و ایجاد و تقویت نشاط دارد باید مورد توجه باشد.

استاندار مرکزی نقش ورزش در بهبود و تقویت سلامت مردم را انکارناپذیر عنوان کرد و با بیان اینکه خانواده ها باید نسبت به این امر حساس باشند و بخشی از ساعات زندگی روزانه خود را به این مهم اختصاص دهند خاطر نشان ساخت: بهره گیری از تجارب استان های دیگر در ورزش همگانی امری ضروری است.

زمانی قمی در ادامه جلسه با ورود به مساله اداره کل ورزش و جوانان استان که مدتی به سرپرستی محسن غفاری اداره می شود بیان کرد: از زمانی که غفاری مسئولیت دستگاه ورزش استان را برعهده گرفته است کاملا تفاوت با قبل مشهود است و به نظر می رسد در این امر موفق بوده اند.

وی در این رابطه افزود: یکی از دستگاه هایی که در سفر اخیر هیات دولت به استان مرکزی زحمت زیادی کشید این اداره و تمام همکاران و سرپرست این اداره بوده است که بنده اعلام می کنم تا زمانی که مزاحم مردم استان هستم، ایشان حتما از تصمیم گیران و مدیران این استان خواهند بود.

رئیس شورای ورزش همگانی استان در رابطه با مصوبات این شورا بیان داشت: فرمانداران شهرستان ها که روسای شورای ورزش همگانی شهرستان ها هستند در طول سال  یکبار برگزاری همایش های پیاده روی صبح و نشاط را در دستور کار قراردهند و این موضوع از مصوبات این شورا قرار می گیرد.

استاندار مرکزی افزود: مجوز استفاده ی مشترک از سالن های ادارات همجوار جهت توسعه ی ورزش در بین کارکنان دولت از مصوبات این شورا قرار میگیرد.

انتهای پیام/ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار