کد خبر: ۳۲۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴ 13 November 2016
تابناک - در ادامه رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم کشور ، تیم داماش گیلان برابر شهرداری ماهشهر به برتری رسید.

در این مسابقه که عصر شنبه برگزار شد ، تیم فوتبال داماش گیلان توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال شهرداری ماهشهر به برتری دست یابد.
 
این مسابقه ، از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، در ورزشگاه شهید عضدی شهرستان رشت ، در یک هوای آفتابی و در حضور حدود سه هزار تماشاگر برگزار شد.
 
در جریان این دیدار و در نیمه اول ، تیم فوتبال داماش گیلان برتر از حریف خود ظاهر شد اما نتوانست فرصت گلزنی مناسبی را ایجاد کند و در نهایت این نیمه با مساوی بدون گل خاتمه یافت.
 
در نیمه دوم ، تیم فوتبال داماش گیلان با حمایت طرفداران خود بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 52 به گل برتری دست یابد که حسین نظیری بازیکن این تیم موفق شد تنها گل این مسابقه را به سود داماش به ثمر برساند تا تیم داماش پس از مدتها طعم پیروزی را بچشد.
قضاوت این دیدار را ،مجید محمدی با کمک های حمید کاوندی و مهرداد نجفی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه ، حسین نظیری و شروین بزرگ از تیم فوتبال داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.
پیش از این مسابقه و تا پایان هفته نهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور، تیم شهرداری ماهشهر با کسب 12 امتیاز در مکان ششم و داماش گیلان با کسب 11 امتیاز در رده نهم جدول گروه خود قرار داشتند.
تیم فوتبال داماش گیلان به همراه شهرداری فومن دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته دوم کشور ، در گروه دوم این مسابقات قرار دارند که با تیم های بادران نوین تهران، شهرداری بندرعباس ، صنعت نفت نوین آبادان ، شهرداری ماهشهر ، پتروکیان شوشتر ، شهرداری کاشان ، استقلال آبی (ب) ، شهرداری ارومیه ، شهید کریمی جویبار و آبی پوشان اردبیل هم گروه هستند .
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، 36 تیم حضور دارند که در سه گروه 12 تیمی با هم به رقابت می پردازند که در پایان مرحله مقدماتی ، از هر گروه چهار تیم به دور دوم صعود می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار