در اراك؛
تابناک: فردي كه با ضرب و جرح يك موتورسوار، اقدام به سرقت وسيله نقليه و وجوه نقد وي كرده بود در تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان دستگير و روانه زندان شد.
کد خبر: ۳۲۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸ 08 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ سيد نورالدين حسيني رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت:‌ در تاريخ دوم آبان ماه سال جاري گزارشي در خصوص انتقال فردي به بيمارستان به دليل ضرب و جرح از سوي فردي ناشناس به پليس اعلام شد كه در تحقيقات اوليه،‌ مشخص شد كه وسيله نقليه و مقداري پول نيز مورد سرقت قرار گرفته است.

وي ادامه داد: بلافاصله پرونده به پليس آگاهي استان ارجاع شد و تيمي از كارآگاهان پليس، تحقيقات خود را با بررسي اظهارات فرد مصدوم آغاز كردند.

سرهنگ حسيني ادامه داد:‌ فرد مصدوم به ماموران پليس گفت كه در نيمه شب براي رفتن به منزل از محل كار خود خارج شده كه يكي از مشتريان وي درخواست مي كند كه او را نيز به منزلشان برساند كه در طول مسير،‌ اين فرد به شاكي پرونده حمله ور شده و با ضرب و جرح وي وسيله نقليه و مبلغي وجه نقد را از او سرقت مي كند و اين فرد به بيمارستان انتقال مي شود.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با شروع تحقيقات تخصصي از سوي كارآگاهان پليس، سرانجام سارق كه در يك مغازه فروش پوشاك در شهر اراك فعاليت مي كرد، شناسايي و با هماهنگي دستگاه قضايي دستگير و به پليس آگاهي استان انتقال داده شد.

وي ادامه داد: با توجه به وجود مدارك و مستندات كافي، متهم لب به سخن گشود و ضمن اعتراف به بزه انتسابي معترف شد كه به قصد سرقت موتورسيكلت و وجه نقد همراه شاكي، اقدام به ضرب و جرح او كرده و موتورسيكلت سرقت شده را نيز در منزل پدري اش مخفي كرده است.

سرهنگ حسيني ادامه داد: با ادامه تحقيقات موتورسيكلت كشف و تحويل صاحب آن شد و متهم نيز بعد از معرفي به دستگاه قضايي با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار