تابناک: مدیر کل نهاد کتابخانه های استان مرکزی از برگزاری مراسم تقدیر از کتابداران فعال و برتر نهاد کتابخانه های استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۴۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 06 November 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امین کمالوندی، مدیر کل نهاد کتابخانه های استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مراسم تقدیر از فعالان عرصه کتاب، کتابخانه و کتابخوانی کتابداران به مناسبت فرارسیدن بیست و چهارمین دوره بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 وی با بیان اینکه این مراسم سه شنبه (18آبان) در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می شود افزود: در این مراسم ضمن تقدیر از یکصد و 80 کتابدار کتابخانه های عمومی استان، از 10کتابدار برتر و نمونه که بر اساس شاخص هایی همچون مشاوره در ارائه کتب، راندمان کاری و پیشبرد اهداف نهاد انتخاب شدند تقدیر ویژه می شود.

کمالوندی اظهار کرد: بهترین زمان برای ایجاد این علاقمندی هفته کتاب وکتابخوانی و بالاخص روز کتاب وکتابخوانی است، در همین راستا از کتابداران فعال و پویای کتابخانه های عمومی تقدیر وتشکر بعمل می آید. 

این مقام مسئول کتابداران را سنگربانان کتاب عنوان کرد و گفت: برای تشویق اعضا به کتابخوانی می توان نقش کتاب در پیرزی افراد بزرگ و موفقیت هایی که آنان در زندگی خود داشته اند را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار