فراخوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع)17 آبان همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع)در داخل و خارج از کشور منتشر می شود.
کد خبر: ۳۲۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 05 November 2016
17 آبان ماه95 همزمان با سالروز میلاد باسعادت امام موسی کاظم(ع) پدربزرگوار امام هشتم(ع)، فراخوان این جشنواره در سطح ملی و بین المللی به سه زبان فارسی،عربی و انگلیسی منتشر و جزییات این فراخوان در نشست خبری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با حضور اصحاب رسانه اعلام می شود.
 
بر اساس این گزارش فقط دو روز دیگر تا موعد اعلام فراخوان این جشنواره بین المللی باقی است.
فراخوان هر یک از برنامه‌های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) از سوی مسئولان ذی ربط در 31 استان کشور و دستگاه‌های مرتبط منتشر می‌شود که علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌ها می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی سه زبانه شمس توس مراجعه کنند، همچنین سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۷۸۸۸ و شماره تلفن ۰۵۱۳۲۲۸۳۰۴۴ به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.
 
سایت سه زبانه شمس توس به نشانی www.shamstoos.ir  به منظور اعلام جزییات فراخوان پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع در نظر گرفته شده است.
 
یادآوری می‌شود؛ جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار