در پایان هفته سوم لیگ برتر والیبال؛
تابناک: تیم والیبال شهرداری اراک در روزی که تحسین کارشناسان را به خاطر عملکرد قابل قبول برابر تیم پر ستاره بانک سرمایه به خود دید با نتیجه سه بر یک برابر این تیم شکست خورد.
کد خبر: ۳۲۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۶ 30 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم والیبال شهرداری اراک نماینده استان مرکزی در لیگ برتر والیبال در هفته سوم این رقابت ها امروز (یکشنبه) 9 آبان از ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران به مصاف بانک سرمایه که عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا را یدک می کشد رفت.

دو تیم در شرایط کاملا متفاوت مقابل یکدیگر صف آرایی کردند بانک سرمایه به لطف سرمایه گذاری عظیم و جذب بازیکنان ملی پوشی چون سیدمحمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، فرهاد ظریف، میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی و شهرام محمودی در هر دو دیدار گذشته خود به برتری دست یافته بود و در سوی دیگر میدان شهرداری اراک با تجربه اولین حضور در لیگ برتر هر دو دیدار گذشته خود را واگذار کرده بود.

کارشناسان والیبال که روی کاغذ دیداری سهل و آسان را برای بانک سرمایه پیش بینی کرده بودند در عمل مبهوت عملکرد مثبت یاران نقدی شدند و در پایان این دیدار که با نتیجه سه بر یک به سود یاران مصطفی کارخانه به پایان رسید لب به ستایش تیم شهرداری اراک گشودند.

تیم بانک سرمایه ست های اول دوم را با نتیجه مشابه 26 بر 24 پیروز میدان شد اما در ست سوم شهرداری اراک 25 بر 22 به برتری دست یافت. در ست چهارم نتیجه 25 بر 22 به سود بانک سرمایه رقم خورد تا خطر از دست دادن امتیاز دامن تیم پر مهره بانک سرمایه را نگیرد و این تیم با 9 امتیاز بر صدر جدول تکیه بزند. تیم شهرداری بدون برد و با یک امتیاز در مکان دهم جدول دوازده تیمی قرار گرفت.

تیم شهرداری اراک در هفته چهارم این رقابت های چهارشنبه 12 آبان در اراک میزبان متین صالحین ورامین خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار