در حسینیه مکتب باقر(ع)
تابناک: اولین سالگرد شهیدان مدافع حرم، «محمد زهره‌وند» و «سعید مسلمی» که سال گذشته در دفاع از حریم عقیله بنی‌هاشم به شهادت رسیدند فردا در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳ 29 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، فردا نهم آبان‌ماه، یک سال است که از شهادت دو شهید مدافع حرم اراک می‌گذرد.

شهیدان «محمد زهره وند» و «سعید مسلمی» از پاسداران تیپ 71 روح الله که در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) به مقام والای شهادت نائل گردیدند. شهیدانی که پیکر پاکشان پس از گذشت چند ماه از شهادت به میهن همیشه سرافراز ایران بازگشت.

17 دی‌ماه سال 94 را مردم دیارآفتاب از یاد نخواهند برد؛ حضور پیکر اولین شهید مدافع حرم کلانشهر اراک پس از گذشت بیش از دو ماه از شهادت در میان خانواده و دوستانش؛ و مردم این خطه در استقبال از پیکر این شهید چه حماسه ای آفریدند.

در این میان مادر شهید مسلمی که جویای پیکر پاک فرزندش بود چه صبورانه سراغ فرزند را از شهید «زهره‌وند» می گرفت و روزها را به انتظار سپری کرد تا اینکه پیکر فرزندش نیز 19 بهمن‌ماه به آغوشش بازگشت.

نخستین سالگرد شهدای مدافع حرم در اراک برگزار می شود

پیکر پاک این شهید نیز در جمع مردم اراک با استقبال باشکوهی قرار گرفت؛ حضور چشمگیر مردمی که با وجود سرمای شدید از ساعاتی پیش در ورودی شهر منتظر بودند تا نشان دهند همچنان بر بیعت خویش با شهدا مانده‌اند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی که امانتی در دستشان است تا پای جان حراست می‌کنند.

فردا سالروز شهادت این دو کبوتر خونین بال که به درستی زائر کربلا بودند و در کوی معشوق جای گرفتند در کوی امام علی(ع) خیابان سی متری کوچه علی بن الحسین حسینیه مکتب باقر(ع) ساعت 20 برگزار می شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار