لیگ برتر هندبال با تغییرات زیاد در برنامه برگزاری و تعداد تیم‌ها همراه بود که در آخرین تغییرات، مقرر شده است که لیگ برتر هندبال با 10 تیم و در 21 آبان‌ماه آغاز شود.
کد خبر: ۳۱۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 26 October 2016

به گزارش تابناک یزد،آغاز لیگ برتر هندبال مردان ۹۵ از چند ماه پیش دستخوش تغییرات زیادی شده است. تعداد تیم‌ها و زمان برگزاری لیگ به دفعات زیادی تغییر کرده است. طبق آخرین تغییرات، لیگ برتر با ۱۰ تیم و در ۲۱ آبان‌ماه کلید خواهد خورد.

پیش از این در جشن بزرگ هندبال، قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال با حضور ۱۲  تیم انجام شد  و مقرر بود که در نیمه دوم شهریورماه لیگ آغاز شود. اما بعد از آن و به دلیل کنار رفتن تعدادی از تیم‌ها، آغاز مسابقات به ۲۵ مهرماه موکول شد. با کنار رفتن برخی تیم‌ها، فدراسیون هندبال مجدداً قرعه‌کشی را با حضور چند نفر از اهالی فدراسیون و خانواده هندبال بین هشت تیم موجود انجام داد، اما برگزاری لیگ باز هم به تعویق افتاد. مسئولان فدراسیون تاریخ برگزاری لیگ برتر هندبال را ۲۱ آبان ماه و با حضور هشت تیم اعلام کردند.

در آخرین قرعه‌کشی مقرر شده بود در صورتی که دو تیم شهرداری تبریز و نماینده سبزوار تا پایان مهر ماه نسبت به ارائه تضامین مالی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند، به جمع تیم‌های لیگ برتر اضافه می‌شوند. اما اکنون که کمتر از 15 روز به آغاز لیگ برتر باقی نمانده، دو نماینده سبزوار و یزد به جمع تیم‌ها اضافه شده‌اند و باید دانست دو تیم بافق یزد و بیتا سبزوار بدون قرعه‌کشی در هفته اول مسابقات در مصاف با یکدیگر قرار خواهند گرفت و حضور نماینده تبریز نیز در لیگ برتر منتفی شده است.

فرامرز می‌آبادی، دبیر و سخنگوی فدراسیون هندبال در خصوص اضافه‌شدن دو تیم بافق یزد و نماینده سبزوار در لیگ برتر هندبال مردان اظهار کرد: دو تیم بافق یزد و نماینده سبزوار در لیگ برتر هندبال حضور خواهند داشت، مشکلات ورودی و مدارک خود را حل کرده‌اند، تیم سبزوار که مشکلی ندارد. بافق یزد نیز ورودی  را پرداخت کرده‌است و تنها مشکل کوچکی دارد که به امید خدا حل خواهد شد. پیش از این قرعه‌کشی صورت گرفته بود و پیش‌بینی شده بود که اگر دو تیم تبریز و سبزوار اضافه شوند تیم های ۹ و ۱۰ جدول مسابقات خواهند شد. اما اکنون نماینده تبریز در لیگ حضور نخواهد داشت و دو تیم یزد و سبزوار به جمع هشت تیم پیوسته‌اند و بنابراین لیگ برتر هندبال با ۱۰ تیم آغاز خواهد شد.

حال باید دید که با توجه به اینکه تا برگزاری لیگ برتر هندبال کمتر از ۱۵ روز باقی مانده است، لیگ برتر هندبال با حضور 10 تیم نیروی زمینی تهران، کازرون فارس، نفت و گاز گچساران، مس کرمان، هپکوی اراک، شهرداری ارومیه، شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان، بافق یزد و بیتا سبزوار و در ۲۱ آبان ماه کلید خواهد خورد؟  یا اینکه لیگ برتر هندبال بازهم دچار تغییراتی خواهد شد؟

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار