علی اکبر کریمی مطرح کرد؛
تابناک: علی اکبر کریمی به بازدید رئیس جمهور از شرکت واگن پارس اراک اشاره و تصریح کرد: با توجه به تمهدیدات رئیس جمهور برای جلوگیری هر چه بیشتر از واردات کالای خارجی علی الخصوص واگن به کشور امیدواریم به دلیل نیاز کشور به تولید واگن این شرکت از رکود خارج شود.
کد خبر: ۳۱۶۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، علی اکبر کریمی نماینده مردم شریف اراک، کمیجان و خنداب در حاشیه سی و دومین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان مرکزی در گفتگو با رادیو گفتگو ابراز امیدورای کرد سفر رئیس جمهور به استان مرکزی مایه خیرات و برکات برای مردم استان باشد و گفت: با عنایت به مشکلات استان مرکزی به عنون پایتخت صنعتی کشور امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده در این سفر بخشی از مسائل و مشکلات پیش روی مردم و فعالان اقتصادی رفع شود.

کریمی درباره جزئیات و ابعاد مختلف سفر هیات دولت به استان مرکزی گفت: صبح امروز رئیس جمهور در آغازسفر دو روزه خود به استان مرکزی وارد اراک شد و مورد استقبال مسئولان استانی و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی افزود: سخنان رئیس جمهور در میان اجتماع مردم استان مرکزی حاوی در حوزه های سیاسی، اقتصادی حاوی نکات مهمی بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه سخنان خود به بازدید رئیس جمهور از شرکت واگن پارس اراک به عنوان بزرگترین، قدیمی ترین و مجهزترین واحد تولیدی واگن در کشور اشاره و تصریح کرد: رکود حاکم بر صنعت باعث شده این شرکت دچار آسیب شود اما با توجه به تمهدیدات رئیس جمهور برای جلوگیری هر چه بیشتر از واردات کالای خارجی علی الخصوص واگن به کشور امیدواریم به دلیل نیاز کشور به تولید واگن این شرکت از رکود خارج شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب از دیدار رئیس جمهور با فعالان، تولید گنندگان و سرمایه گذاران اقتصادی استان و استماع مسائل و مشکلات آنها حرف به میان آورد و افزود: رئیس جمهور امروز اذعان داشتند مهم ترین مشکل کشور عدم وجود رونق اقتصادی و بیکاری در بین جوانان بویژه جوانان تحصیل کرده است.

وی ادامه داد: رئیس دولت یازده قول دادند با تلاش مضاعف در سال جاری شاهد رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر باشیم.

کریمی برنامه های روز دوم سفر رئیس جمهور را حضور در شهر خمین به عنوان شهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و جلسه شورای اداری استان برشمرد و خاطر نشان کرد: تعداد قابل توجهی پروژه در حوزه بهداشت ودرمان، راه و شهرسازی و اقتصادی که بالغ بر میلیاردها تومان ارزش داشتند و از محل اعتبارات دولتی یا سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده بهره برداری بودند توسط رئیس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار