تابناک: تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی دست یافت.
کد خبر: ۳۱۶۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 23 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، نماینده فوتبال استان مرکزی عصر امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر رفت و در پایان در حالیکه تا آخرین لحظات مسابقه از حریف پیش بود برابر این تیم به تساوی دست یافت.

در این مسابقه آلومینیوم اراک کار را با ترکیب محمد صابری زاده، نادر هوشیار، وحید نعمتی، ابوالفضل قربانی، اکبر بختیاری، رضا کاردوست، امین پورعلی، حامد بصیری، رضا سلیمانی، حامد بصیری و میلاد احمدی آغاز کرد و در ادامه نیز میلاد رخشان، شاهین مجیدی و روح اله عرب به ترتیب جایگزین حامد بصیری، حسین مددی و میلاد احمدی شدند.

تک گل آلومینیوم در این دیدار را حامد بصیری در دقیقه 45 به ثمر رساند و آلومینیوم با این گل تا دقیقه 94 مسابقه از حریف خود پیش بود اما در آخرین دقایق مسابقه نفت مسجد سلیمان با ضربه ایستگاهی دروازه آلومینیوم را پس از دو مسابقه باز کرد تا دو تیم به تقسیم امتیازات قناعت کنند.

بدین ترتیب آلومینیوم در پایان هفته یازدهم با کسب 16 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت.

نماینده استان چهارشنبه آینده می بایست در جام حذفی مقابل پیکان به میدان برود و در مسابقه بعدی خود در لیگ باید 18 آبان ماه میزبانی از مس کرمان را عهده دار باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار