نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات مالی تیم فوتبال فولاد یزد با جدیت در استان با همکاری مسئولان پیگیری می شود.
کد خبر: ۳۱۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 21 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سید ابوالفضل موسوی بیوکی  با حضور در ورزشگاه شهید نصیری در جمع کادرفنی و بازیکنان تیم فولا یزد حضور یافت و در سخنانی گفت: در جریان مشکلات هستیم و عزم مسئولان اجرایی و ورزشی استان پیگیری نیازها و حل و فصل مسائل است.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال فولاد یزد هنوز طلبکار حقوق معوقه خود هستند بنابراین باید باشگاه و مسئولان آن برای حل این مشکل و پرداخت بدهی ها در اولین زمان ممکن با جدیت پیگیری و اقدام عاجل معمول دارند.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تیم فولاد یزد تنها نماینده استان در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور در جام آزادگان است .
موسوی بیوکی اظهار داشت: انتظار مردم و خیل علاقمندان به رشته فوتبال در استان یزد حفظ این سهمیه و حضور جدی و آبرومندانه فولاد در لیگ است بنابراین باید با همدلی و همکاری تداوم این حضور فراهم شود.
وی تصریح کرد: تمرینات فولاد یزد بایدبا قوت ادامه یابد و همه برای مسابقات آینده تیم در لیگ فراهم شود و توقع می رود در این زمینه از سوی باشگاه و مسئولان اقدام لازم انجام دهند.
تیم فوتبال فولا یزد هم اکنون با هشت امتیاز در مکان پانزدهم جدول 18 تیمی لیگ آزادگان قرار دارد.
این تیم در هفته یازدهم این رقابت ها در روز یکشنبه دوم آبان ماه از ساعت 15 در کرمان مهمان مس این شهر خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار