با صدور پیام صورت گرفت؛
تابناک: دکتر حسن طاهر احمدی در پیام خود آورده است: از عموم هم استانی‌های بزرگوار به ویژه جامعه دانشگاهی استان، اساتید،کارکنان، اعضاء هیات علمی و دانشجویان استان انتظار داریم در مراسم استقبال، با حضوری گرم و پرشور، پذیرای قدوم مبارک کاروان دولت تدبیر و امید بوده و دست گرم دولت مهربانی را بفشاریم.
کد خبر: ۳۱۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 20 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهر احمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مردم فهیم و وفادار استان مرکزی برای استقبال باشکوه از رییس جمهور دعوت کرد.

متن کامل پیام به شرح زیر می باشد

بسم الله الرحمن الرحيم

خداوند متعال را شاکریم که مردم شریف و میهمان نواز استان مرکزی مفتخر به میزبانی کاروان تدبیر و امید هستند.

اکنون که در "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و در دورانی که با تدبیر دولت تدبیر و امید در سطح بین المللی فضای جدیدی در راستای رونق اقتصادی و رفع تنگناهای موجود پیش آمده، سفر رئیس جمهور محترم و هیات دولت را به استان مرکزی به فال نیک می گیریم و امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت در توسعه استان و رفع مشکلات موجود بشود.

صدای پای بهار در پاییز سرزمین آفتاب و آیینه و قرآن پیچیده است و بار دیگر استان مرکزی همچون رنگین کمان هزار رنگ پاییزی شاهد زیباترین نقاشی خداوند خواهد بود و بی شک امید گلهای سبز کاروانِ همدلانِ امیدوارِ متدبر و تشنگان خدمت در استان مرکزی، سرزمین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) علما، فرهیختگان و دانشمندان به بار می نشیند وتوسعه را برای این استان به ارمغان خواهد آورد.

بدون تردید سفرهای مسئولان به مناطق مختلف و بررسی مشکلات، نیازها، آسیبها و ظرفیتها به شکل عینی و حضوری بسیار موثر و مفید است و پیشاپیش به رییس جمهور محترم خیر مقدم می گوییم و امیدواریم این سفر پر از خیر و برکت برای مردم استان باشد.

دعوت رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور

آنچه وظیفه ملی و میهنی ماست این است که نگذاریم رسانه های بیگانه با سیاه نمایی، سفرهای دولت به استانها را دست آویز مأیوس کردن مردم از انقلاب کنند. طبیعی است انتظار داشته باشیم، سفر دولت به استان بتواند گره از برخی مشکلات استان به خصوص مشکلات و کمبودهایی که در حوزه بهداشت و درمان داریم بگشاید.

لذا از عموم هم استانی‌های بزرگوار به ویژه جامعه دانشگاهی استان، اساتید،کارکنان، اعضاء هیات علمی و دانشجویان استان انتظار داریم در مراسم استقبال، با حضوری گرم و پرشور، پذیرای قدوم مبارک کاروان دولت تدبیر و امید بوده و دست گرم دولت مهربانی را بفشاریم.

دکتر حسن طاهر احمدی -  29  مهر 1395

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار