تابناک: جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان اراک کشف و ضبط شده است.
کد خبر: ۳۱۳۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 17 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند افزود: این محموله قاچاق کالا که از نوع لگن ظرفشویی (سینک) است که روز یکشنبه در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با اقدام فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت عمومی استان از یک انبار در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ذاکرنیوز، وی بیان کرد: در بازرسی از این انبار، 2448 عدد انواع سینک ظرفشویی قاچاق به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال کشف و ضبط و در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

در نیمه نخست امسال بیش از 190 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان مرکزی کشف و ضبط شده است.

***کشف قطعات اوراق شده خودروهای سرقتی در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قطعات اوراق شده 2 دستگاه خودروی پژو سرقتی در شهرستان اراک کشف شد.

سرهنگ سید نورالدین حسینی افزود: در پی وقوع سرقت 2 دستگاه خودروی پژو در شهرستان اراک، موضوع به صورت تخصصی در دست بررسی قرار گرفت.

به گزارش ذاکرنیوز، وی بیان کرد: با انجام تحقیقات فنی و تخصصی سارقی سابقه دار شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

وقوع سرقت در استان مرکزی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.

***دو توزیع کننده موادمخدر در شازند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: 2 توزیع کننده مواد مخدر که در قالب باند خانوادگی فعالیت داشتند، روز یکشنبه شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بیژن جنتی افزود: این افراد که برادر هستند در زمینه توزیع موادمخدر هروئین در این شهرستان فعالیت داشتند که با اقدام اطلاعاتی و فنی ماموران مبارزه با موادمخدر شازند دستگیر شدند.

وی بیان کرد: از متهمان دستگیر شده مقادیر قابل توجهی هروئین و مخدر شیشه کشف و ضبط و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مقام های قضایی شدند.

از ابتدای امسال تاکنون 4172کیلوگرم انواع موادمخدر از سوداگران مرگ در استان مرکزی کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 49 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار