مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک؛
تابناک: محمدرضا عزیزمحمدی تحقیق و تفحص از سازمان های تابعه شهرداری را از جمله اختیارات شورای شهر دانست و با مبارک خواندن این اتفاق عنوان کرد: آقایان آجرلو، آبایی، قریشی و کلوانی و خانم بهادری از طرف شورای شهر مسئول تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک شده اند تا فعالیت باشگاه با دقت نظر بیشتری دنبال شود.
کد خبر: ۳۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 11 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمدرضا عزیزمحمدی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در نشست مطبوعاتی که با حضور سرمربیان تیم های والیبال، بسکتبال و فوتبال باشگاه شهرداری اراک در محل این باشگاه برگزار شد به موضوع تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک اشاره کرد و گفت: تحقیق و تفحص از سازمان های تابعه شهرداری از جمله اختیارات شورای شهر است که این امر اتفاق مبارکی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

عزیزمحمدی ادامه داد: در چهار دوره که از عمر شورای شهر اراک می گذرد برای اولین بار است که مصوب شده است از یکی از سازمان های تابعه شهرداری تحقیق و تفحص صورت بگیرد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری اراک با بیان اینکه من در انجام وظایف خود خطا نکردم اما قطعا در انجام امور محوله اشتباهاتی رخ داده است تصریح کرد: آقایان آجرلو، آبایی، قریشی و کلوانی و خانم بهادری از طرف شورای شهر مسئول تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک شده اند تا فعالیت باشگاه با دقت نظر بیشتری دنبال شود.

تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک امری مبارک است

وی تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک را نشانه حساسیت، دقت و ریزبینی اعضا شورا به امر ورزش دانست خاطر نشان کرد: برخی از اعضا شورا در اظهارات خود با کم لطفی بیان کردند باشگاه اسناد و مدارک مالی خود را به شورا ارائه نکرده است در حالی که این نقل صحت ندارد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه فصل ورزشی از اول تیرماه تا آخر خرداد ماه سال بعد است، اطلاعات و حساب های مالی باشگاه کمی دیرتر از سایر سازمان های شهرداری به شورا ارائه می شود کما اینکه اسناد مالی سالهای 92 و 93 در اختیار شورا قرار گرفته است و در خصوص سال 94 نیز اسناد در حال بررسی است که مستندات آن موجود است.

مدیر عامل باشگاه شهرداری اراک با بیان اینکه اضافه شدن تیم ها به باشگاه شهرداری بر اساس صلاحدید و نظر کارشناسی کارگروه ورزشی شورای شهر که زیر نظر کمیسیون فرهنگی و ورزشی قرار دارد صورت میگیرد تصریح کرد: هر ساله با توجه به بودجه مصوب شورا از سوی شورا پیشنهاداتی در خصوص اضافه شدن تیم ها به باشگاه شهرداری اراک ارائه می شود که تایید و نظر نهایی در خصوص تحت پوشش قرار گرفت تیم ها بر عهده شورای شهر است.

تحقیق و تفحص از باشگاه شهرداری اراک امری مبارک است

عزیزمحمدی با جمع بندی سخنان خود در خصوص بحث تحقیق و تفحص وارد مقوله تغییر هیات مدیره باشگاه شد و با ذکر این مطلب که طبق اساسنامه مصوب باشگاه، شهردار اراک به عنوان رئیس مجمع می تواند اعضا هیات مدیره را تعیین کند گفت: شورای شهر با تفویض اختیار اعضا مجمع به شهردار اراک موافقت کرد و شهردار به طور قانونی این اختیار را دارد که اعضا هیات مدیره را تعیین کند.

وی ادامه داد: عملکرد هیات مدیره قبلی باعث ثبت افتخارات باشگاه شهرداری شد و خوشبختانه افراد توانمندی به عنوان هیات مدیره جدید باشگاه شهرداری معرفی شده اند که می توانند به پیشبرد اهداف باشگاه کمک کنند.

وی در خصوص پخش مستقیم مسابقات تیم های شهرداری اراک از صدا و سیمای استان مرکزی را منوط به جذب اسپانسر دانست و خاطر نشان کرد: در فصل گذشته نسبت به پخش مستقیم تلویزیونی بازی های تیم بسکتبال شهرداری مبادرت کردیم اما بالا بودن هزینه پخش مستقیم تلویزیونی که از سوی صدا و سیما مطرح شده است این امر را به جذب اسپانسر وابسته کرده است.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نگاه ویژه این باشگاه به امر استعدادیابی و پرورش بازیکن را عاملی در جهت تقویت تیم های بزرگسالان باشگاه دانست و تصریح کرد: حضور 360 نوآموز والیبال با حضور استعداد یاب تیم ملی و و راه اندازی مدارس فوتبال و بسکتبال اهتمام ویژه باشگاه شهرداری به امر بازیکن پروری را نشان می دهد.  

عزیزمحمدی برنامه ریزی مناسب برای حضور موفق تیم والیبال شهرداری اراک در لیگ برتر را امری واجب دانست و اظهار کرد: سطح بالای لیگ برتر والیبال با توجه به حضور بازیکنانی که دارای رنک جهانی هستند کار را برای هر تیمی دشوار می کند.

وی ادامه داد: در شرایطی که هزینه یک بازیکن ملی پوش که جذب یکی از تیم های لیگ برتر شده است بالغ بر یک میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان است و با توجه به بودجه تیم والیبال شهرداری لازم بود از بازیکنانی در ترکیب تیم والیبال شهرداری استفاده شود که توان حضور در لیگ برتر را داشته باشند.

عزیمحمدی با بیان اینکه تیم والیبال شهرداری اراک به عنوان شگفتی ساز لیگ برتر والیبال معرفی می شود افزود: بودجه بعضی از تیم های لیگ برتر والیبال قریب به 20 میلیارد تومان است لذا نباید توقعات بالایی از تیم والیبال شهرداری داشته باشیم که باعث سرخوردگی ورزش دوستان شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار