علی اکبر کریمی در دیدار با وزیر بهداشت خواستار شد؛
تابناک: علی اکبر کریمی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در ساخت ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) را خواستار شد و گفت: نهایی شدن ساخت بیمارستان هزار تختخوابی و ساخت بیمارستان صد تختخوابی زنان و زایمان در اراک باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۳۰۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 02 October 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجمع نمایندگان استان مرکزی پس از آنکه به عنوان نخستین مجامع نمایندگان مجلس دهم در نشستی صمیمانه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به بررسی مشکلات استان پرداختند با معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصوص مباحث زیست محیطی و مشکلات آلودگی هوای استان و با نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت ارائه برنامه ها و راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و بررسی نیازهای اعتباری اولویت دار استان دیدار کرده بودند.

مجمع نمایندگان استان استان مرکزی عصر دیروز در خصوص بررسی مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان مرکزی میهمان دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بودند.

علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی مجمع نمایندگان استان مرکزی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع در ساخت ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر (عج) را خواستار شد و گفت: نهایی شدن ساخت بیمارستان هزار تختخوابی و ساخت بیمارستان صد تختخوابی زنان و زایمان در اراک باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده اراک، کمیجان و خنداب با طرح موضوع احداث بیمارستان سوانح و سوختگی در استان مرکزی ، خواستار راه اندازی مرکز مطالعاتی تحقیقاتی بیماری های تنفسی ریوی و سرطان در استان مرکزی شد و تاکید کرد: افزایش سهمیه نیروهای متخصص در رشته های مختلف برای استان مرکزی یکی از مسائلی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی با اشاره به رفع مشکل مدیر فنی مرکز توانبخشی سالمندان اراک که توسط خیرین احداث و راه اندازی شده است از اختصاص اورژانس هوایی به استان مرکزی سخن گفت و تاکید کرد: تجهیز و جذب نیرو متخصص برای بیمارستان خنداب و تامین نیروی متخصص برای بیمارستان کمیجان از مشکلات این حوزه در مناطق مذکور است که باید با پیگیری های لازم مرتفع شود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار