تابناک: سینا صفری گرافیست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی پست ها و تابلوهای برق در استان مرکزی به صورت خلاقانه طراحی شدند.
کد خبر: ۲۸۶۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 28 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، ایده پردازی این طرح های نوین برای اولین بار در سطح کشور در سال94 توسط دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی شکل گرفت و درسال جاری اجرا شد.

براساس این گزارش،این طراحی های متعدد باهدف زیبا سازی فضای شهری ومتناسب با محیط و مبلمان شهری در نظرگرفته شده و اجرا شده است.

این گزارش می افزاید: مبلمان شهری مثل هر عنصر دیگری در سیمای شهر تاثیرگذار است و باید در این حوزه با طراحی و برنامه ریزی های دقیق، متناسب با فرهنگ و آداب و رسوم مردم حركت كرد،که در این راستا طرح های فرش ساروق ،خوش نویسی اثر استاد واشقانی فراهانی،تصاویر مفاخر استان مرکزی و بازار تاریخی اراک در طراحی تابلوهاو پست های برق استفاده شده است.

همچنین استفاده ازآیات قرآن، پیام های ایمنی، معرفی انرژی های تجدید پذیر، شعارهای مدیریت مصرف برق و فرهنگ سازی در راستای صیانت از محیط زیست ومعرفی شماره 121 مرکز فوریت های برق استان از دیگر طرح های این پست هاست.

گفتنی است این طراحی مبتکرانه توسط سینا صفری گرافیست دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار