تابناک: سامانه نشریات دانشجویی کشور از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی شده است که 25 شهریور در واحد تبریز رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 28 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از خبرگزاری آنا، اولین سامانه نشریات دانشجویی کشور با راهنمایی دکتر سید طه هاشمی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیری‌های دکتر علیرضا نظام آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی به عنوان سامانه‌ای متمرکز برای نمایه‌سازی، جشنواره‌ها، انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مرداد 1395 توسط دانشگاه آزاد اسلامی اراک کلید خورد.

این سامانه، اولین سامانه نشریات دانشجویی در کشور است که همه نشریات دانشجویی با موضوعات مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... می‌توانند اطلاعات و آخرین شماره خود را در آن قرار دهند.

امکان دسترسی به نشریات در بخش نمایه‌سازی این سایت بر اساس استان، شهر و موضوع نشریات وجود دارد. برای هر نشریه اطلاعاتی از جمله نام، صاحب امتیاز، مدیرمسئول، سردبیر، موضوع، استان، شهر، تاریخ صدور مجوز، پست الکترونیکی و آخرین شماره نشریه نمایش داده می‌شود و هر نشریه می‌تواند همه شماره‌های جدید و قدیم خود را در چارچوب قوانین اعلام شده و به صورت فایل pdf در سایت بارگذاری کند. مدیر سامانه نیز بعد از بارگذاری هر نشریه، صحت آن را بررسی می‌کند که بعد از تایید آن، نشریه به صورت رایگان در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

در بخش جشنواره نشریات این سایت، همه جشنواره‌های برگزار شده در آن قرار می‌گیرد و پوستر جشنواره، آمار و ارقام نشریات برتر و نشریات شرکت‌کننده به صورت کامل و دائمی قابل مشاهده است. هم‌چنین امکان ثبت‌نام نیز در جشنواره نشریات آینده وجود دارد.

در بخش آموزش نشریات مطالب آموزشی مربوط به نشریات قرار دارد و درباره کارگاه‌های آموزشی که توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، اطلاع‌رسانی خواهد شد تا دانشجویان بتوانند از این کارگاه‌ها استفاده کنند.

افتتاح سامانه نشریات دانشجویی 25 شهریور

سامانه نشریات دانشجویی کشور 25 شهریور 95 در اختتامیه اولین جشنوراه سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در تبریز و با آدرس http://iaumag.ir رونمایی می‌شود.

اکنون اطلاعات و محتوای 39 نشریه از 17 استان و 23 شهر در این سامانه وجود دارد که شامل 50 شماره (1 نشریه 10 شماره، 1 نشریه 3 شماره و 37 نشریه 1 شماره) است. همه اخبار مربوط به اولین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز از تاریخ 15 اسفند 1394 تا امروز بر روی سایت قرار گرفته است.

سامانه نشریات دانشجویی با توجه به اهمیت شبکه‌های اجتماعی قابلیت اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی را دارد و همه اخبار و نشریات به صورت خودکار پس از قرار گرفتن در سایت بر روی کانال سامانه نشریات در تلگرام نیز منتشر خواهد شد. هم‌چنین برای افزایش سرعت دسترسی، سرور این سامانه داخل کشور است و پهنای باند آن بسیار بالاست تا کاربران بدون اختلال به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار