صاحب امتیاز تابناک در اراک؛
تابناک: صاحب امتیاز تابناک در آیین افتتاحیه نخستین دفتر استانی خبرگزاری تابناک در اراک با اشاره به مبنای کار مجموعه خبری تابناک گفت که خبرگزاری تابناک فعالیت‌های خود را بر مبنای ارزش‌های اسلامی و انقلابی قرار داده است.
کد خبر: ۲۸۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹ 19 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امیرعلی امیری صاحب امتیاز خبرگزاری تابناک در مراسم افتتاحیه دفتر استانی تابناک مرکزی با اشاره به نقش رسانه اظهار داشت: رسانه ها در مناسبات قدرت و ترسیم شرایط روز به عنوان ابزار و اهرم تاثیرگذار بر فعالیت ارکان و بخش های مختلف نظارت دارند و از این امکان باید در توسعه اخلاق مداری، تقویت همگرایی جمعی و پیشگیری از فساد نهایت بهره را جست.

وی  افزود: چگونگی بهره گیری از قدرت رسانه ها می تواند عامل بقا، پیشرفت، توسعه و یا دلیلی برای سقوط و نابودی هر نظام باشد و به همین منظور جایگاه و رسالت رسانه ها خطیر است.

صاحیب امتیاز خبرگزاری تابناک با اشاره به نقش رسانه در کودتای ترکیه گفت: کودتای ترکیه نمونه ای از همسویی رسانه ها با مردم است که توانست به بسیج مردمی بیانجامد و شرایط را مهار کند.

امیری خاطرنشان کرد: فساد پذیری مولفه ای در کمین قدرت ها و حکومت ها است و نقد منصفانه و نظارت هدفمند رسانه ها می تواند به عنوان اهرم بازدارنده در این حوزه عمل کند.

وی با اشاره به رسالت خبرگزاری تابناک گفت: خبرگزاری تابناک فعالیت های خود را برمبنای ارزش های اسلامی و انقلابی قرار داده و در حوزه نقد منصفانه با هیچ یک از نهادها و ارکان کشور تعارفی ندارد و استفاده از ظرفیت را خواست و مطالبه مخاطبان خود می داند.

صاحب امتیاز خبرگزاری  تابناک یادآور شد: این پایگاه در یک و نیم سال اخیر اقدام به تشکیل شعب آزمایشی استانی کرده و شعبه استان مرکزی به عنوان نخستین پایگاه رسمی استانی راه اندازی شده است.

امیری با اشاره به فعالیت خبرگزاری تابناک در استان‌ها گفت: در طول سال‌های گذشته این خبرگزاری جزء خبرگزاری های برجسته و پر بیننده ترین سایت در ایران است که در یک سال گذشته اقدام به ایجاد تابناک‌های استانی کرده‌ایم و  امروز هر 31 استان دارای تابناک هستند.

لازم به ذکر است سایت خبر گزاری تابناک حدود 10 سال با عنوان تابناک و قبل از اون با عنوان بازتاب مشغول به کار بوده است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار