مدیرکل ارشاد استان مرکزی؛
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به افتتاح دفتر تابناک در استان عنوان کرد که تابناک مرکزی یکی از بهترین رسانه ها در استان است.
کد خبر: ۲۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳ 19 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه دفتر خبرگزاری تابناک مرکزی با اشاره به درک معنای اصلی نام گزاری هفته کرامت اظهار داشت:  هفته کرامت یعنی وحدت، عشق، هدف، پاکی ، نگفتن دروغ ، غیبت نکردن اگر یک خبرنگار بتواند این خصوصیات را در انتقال اخبار خود رعایت کند یعنی معنای اصلی نام گزاری هفته کرامت را درک کرده است.

وی افزود: 17 مرداد ماه و روز خبرنگار امسال با دهه کرامت همزمان بود و این مهم باید به استراتژی همدلی و رفاقت رسانه ها و عرصه اطلاع رسانی استان بیانجامد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به نبود خانه مطبوعات در استان مرکزی و تاسیس آن گفت: استان مرکزی نزدیک به 10 سال از نعمت داشتن خانه مطبوعات محروم بوده است و آسیب های جدی در این ده سال بابت نبود خانه مطبوعات به استان زده شد، امیدوارم خانه مطبوعات بتواند جایگاه خودش را پیدا کند.

 حقیقی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی حرفه ای به دور از خط و ربط سیاسی و در فضای سالم است و دستگاه ها و رسانه ها باید در کنار هم پیشبرد اهداف نظام و توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

وی در پایان گفت: تابناک مرکزی را یکی از بهترین رسانه ها در بین خبرگزاری‌های استان که در حال فعالیت هستند انتخاب میکنم و واقعا جای خالی آن را در بین رسانه های استان حس می‌کردیم.

انتهای پیام/شکری

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
سلام
قطعا اینطور است
البته باید مراقب باشید مورد سواستفاده افراد سود جو قرارنگیرید مثلا فردی که مسول دفتر فلان نماینده اصولگرا ست وهمزمان مسول روابط عمومی فلان مسول اصلاح طلب است ان سایت را الت دست خود نکند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار