معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از تعمیر ۹۰۴ کیلومتر شبکه برق در استان در سال ۹۳ خبرداد.
کد خبر: ۲۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 26 April 2015

داود منصوری بااشاره به فعالیت های شرکت توزیع برق استان مرکزی در راستای تعمیر شبکه برق استان اظهار داشت: در سال 93 حدود 358کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 546کیلومتر شبکه برق فشار متوسط در استان تعمیر  شده است.

معاون بهره‌برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی تصریح کرد: هدف از اجرای این تعمیرات کاهش تلفات، پایدارسازی شبکه و توزیع برق مطمئن به مشترکان استان بوده که با موفقیت صورت گرفت.

 

وی افزود: از دیگر اقداماتی که در این سال انجام شد، اصلاح 71هزار و 907دستگاه پایه روشنایی معابر بود که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان شرکت توزیع برق استان مرکزی انجام و نیز 2هزار 324 دستگاه پست برق تعمیر و اصلاح شده است.

منصوری برضرورت فرهنگسازی در استفاده بهینه از نعمت برق تاکید کرد و گفت: فرهنگسازی و مدیریت مصرف بهینه برق گام اساسی در تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای منویات مقام معظم رهبری در حفاظت از منابع ملی بوده چراکه مدیریت مصرف در حوزه انرژی از ارکان اساسی در اجرایی کردن منویات رهبری در تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: با مصرف بهینه و اصلاح الگوی مصرف قادریم ضمن هدایت منابع مالی به سایر حوزه‌ها به توسعه زیرساخت‌ها هم کمک کنیم و رشد اقتصادی کشور را محقق و تسریع کنیم که در این راستا ضرورت ترویج الگوی صحیح مصرف در جامعه بسیار مورد تاکید است.

معاون بهره‌برداری ودیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه رعایت الگوی مصرف در تمام زمینه‌ها باید مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی در این خصوص از ضروریات جامعه امروز است تا مدیریت مصرف به عادت و اخلاق تبدیل شود که در همین راستا باید فرهنگ استفاده درست از نعمت‌های خدادادی را به مردم آموزش داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار