مدیرکل آموزش‌وپرورش خبرداد؛
تابناک: مدیرکل آموزش‌وپرورش از تصویب ماده 16 آموزش‌ و پرورش در راستای ابتیاع اراضی توسط شهرداری‌ها در استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۲۷۵۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 11 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شهریار فولادوند رئیس آموزش و پرورش استان مرکزی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با اشاره به دستورکار جلسات شورا اظهار داشت: امروز دویست و بیست و سومین جلسه شورای آموزش و پرورش را داشتیم که 3 دستور کار مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دستور کار اول در ارتباط با اجرایی شدن ماده 16 قانون شورای آموزش و پروش بود که در آنجا پیش بینی شده که مبالغی را برای ابتیاع اراضی که در طرح‌های آموزشی هست شهرداری‌ها توسط فروش کاربری‌های تجاری دریافت کنند و در اختیار آموزش و پرورش قرار بدهند این موضوع به یک کمیسیون اعاده شد که شرایطش بررسی شود و در صورت وجود بستر و زمینه‌های مربوطه اجرایی شود.

رئیس آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به دستور کار دوم شورا گفت: موضوع دوم که در دستور کار شورا قرار گرفت موضوع طرح توسعه پیش دبستانی بود که دامنه جذب نوآموزان پیش دبستانی گسترده تر شود که اعضای شورا با توجه به اعتباراتی که در نظر گرفته شده با این طرح موافقت کردند.

فولادوند خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستور کارهای این شورا تعیین تکلیف واریز سرانه‌های آموزشی به مدارس بود که این اتفاق هم مورد تصویب شورا قرار گرفت.

وی در مورد موضوع هدایت تحصیلی ادامه داد: با گشایشی که اتفاق افتاد و در مورد مسائلی که مورد نگرانی مردم بود تصمیماتی گرفته شد و مشکل تا حدود زیادی حل شده.

رئیس آموزش و پرورش استان مرکزی در آخر به سقوط یکی از دانش آموزان در مسابقات اشاره کرد و افزود: در مسابقات برخی اتفاقات قابل پیش بینی نیست گاهی اوقات علی رقم همه مراقبت ها از این دست اتفاقات هم پیش می آید که الحمدلله مشکل خاصی هم نیست.

انتهای پیام/ا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار