تابناک: استعدادیاب فوتبال استان مرکزی گفت: طرح استعدادیابی مدارس فوتبال بر اساس مطالعات صورت گرفته از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال در حال اجراست.
کد خبر: ۲۷۰۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷ 02 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد بهرامی پور استعدادیاب فوتبال استان مرکزی و تیم ملی در حاشیه برگزاری فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک برنامه هایی که جهت کشف استعدادهای فوتبال در سطح کشور انجام می شود را بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و گفت: طرح استعدادیابی مدارس فوتبال بر اساس مطالعات صورت گرفته از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال در حال اجراست.

استعدادیاب فوتبال استان مرکزی ادامه داد: این طرح در کشورهای دیگر نیز اجرا شده است و پاسخگوی کشف استعدادهای فوتبال در رده های پایه بوده است.

بهرامی پور با بیان اینکه خصوصی شدن فوتبال به خصوص در رده های پایه باعث شد دلال ها و افرادی که به ذنبال منافع شخصی بودند بیشترین سود را ببرند بیان کرد: امروز نوع نگاه در آکادمی فوتبال این است که تمامی مدارس فوتبال زیر نظر فدراسیون فعالیت کنند تا زمینه برای سوء استفاده های شخصی از بین برود.

وی مسیر ثبت و فعالیت مدارس فوتبال زیر نظر فدراسیون را درست و منطقی دانست و گفت: در استان مرکزی شاهد این هستیم مدارس فوتبال برای اخذ مجوزهای لازم برای فعالیت خود اقدام می کنند که این امر از نظر اخلاقی و فنی به نفع فوتبال استان است.

بهرامی پور حضور 18 تیم در فستیوال استعدادیابی مدارس فوتبال استان مرکزی را قابل قبول دانست و تصریح کرد: استعدادیاب های فوتبال استان مرکزی از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارند و این موضوع سبب می شود بهترین نفرات برای حضور در فستیوال کشوری برگزیده شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار