جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران ؛
تابناک: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حفظ و تقویت عناصر ماندگاری اسلام عنوان کرد که این عناصر سدی در برابر نفوذ دشمنان به داخل ایران هستند.
کد خبر: ۲۷۰۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 01 August 2016
به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران پیش ازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله با اشاره به مفهوم و اهمیت ولایت اظهار داشت: بر اساس ادبیات دینی مایه حیات یک جامعه ولایت است و همانطور که می‌دانید اسلام یک دین حیات آور است پس وجود ولایت در کشور یک امر دینی است.

وی افزود: در سال 1352 زمانی که هنوز آیت الله خامنه‌ای رهبر این کشور نشده بودند در سخنرانی‌های خود عنوان کردند که جامعه بی ولایت یک جامعه مرده است و همه ما مسئولان به اهمیت وجود ولایت در کشور واقف هستیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به سخنرانی‌های مقام معظم رهبری گفت: آنچه که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند تنها سخنرانی نیست بلکه نسخه است  و نسخه را طبیب تجویز می‌کند در نتیجه مقام معظم رهبری برای جمهوری اسلامی ایران طبیب است و می‌داند درد این جامعه چیست و نوع مریضی را شناسایی و دارو را تجویز می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشراف اطلاعاتی، امنیتی و تقوایی که در رابطه با مسائل دارند هدایت کننده جاده ولایت هستند و ایشان هیچگاه از این مسیر منحرف نمی‌شوند.

وی با اشاره به نقش افراد درمسیر ولایت گفت: یک انسان انقلابی و آگاه باید مواضع مقام معظم رهبری را به موقع متوجه شود و درک کند و در آن مسیر قدم گزارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: برای اولین بار است که در عالم اسلام یک نظام ولایی 4 ساله می‌شود و اینها همه به سبب وجود مردم آگاه و با بصیرت در این کشور است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 19 دی ماه سال 1394 در دیدار با مردم قم که چالش‌های جبهه استکبار را تدوین کردند گفت: مقام معظم رهبری در این سخنرانی استکبار را جبهه‌ای وسیع، عظیم و نامتجانس عنوان کردند که این جبهه با خود اختلاف‌های زیادی دارند ولی بر علیه انقلاب اسلامی باهم به توافق و وحدت رسیده‌اند و همچنین آنها دارای ابزارهای توانمند تبلیغاتی هستند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری یکی از مهم ترین رفتار مسکتبران را برهم زدن عناصر انقلاب می‌داند و عنوان می‌کند که تمام همت مستکبران این است که عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را برهم بزنند و همه عظمت ما باید این باشد که عناصر ماندگاری انقلاب را بشناسیم و تقویت کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به شناخت دشمن از انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که با زدن دست و پای انقلاب نمی‌تواند انقلاب اسلامی را نابود کند و از بین ببرد و می‌داند که برای از بین بردن انقلاب اسلامی باید قلب آن که همان مردم هستند را نشان بگیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی افزود: مقام معظم رهبری یکی از عناصر ماندگاری انقلاب اسلامی را روحیه جهادی و انقلابی معرفی کرد، این روحیه انقلابی یک هیجان زود گذر نیست تعریف این روحیه در قرآن کامل آورده شده است و یک معنای عمیق دینی دارد.

وی با اشاره به وظیفه مسئولان در تدوین و احیای روحیه انقلابی در بین جوانان گفت: در حال حاضر این وظیفه مسئولان است که معنای واقعی روحیه انقلابی را در بین جوانان و عموم مردم بازگو کنند و به تقویت این روحیه کمک کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی و روحیه جهادی یعنی در مسیر گرفتار شک و تردید نشوید و زمانی که در صراط مستقیم هستید با تمسخر دیگران از راه بیرون نروید و بر اعتقادات خود پابرجا باشید.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اهمیت روحیه انقلابی و جهادی گفت: داشتن روحهانقلابی و جهادی از آن لحاظ دارای اهمیت است که دشمن به این نتیجه رسیده است که هیچ کسی نمی‌تواند انقلاب را از میان ببرد الا مردم و قصد دارد این روحیه را از مردم بگیرد تا بتواند انقلاب را نابود کند.

وی افزود: جنگ فرهنگی یعنی تحمیل خواسته خود و جنگ تحمیلی یعنی تحمیل اراده خود و ایران جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته است و در حال حاضر درگیر جنگ فرهنگی است، جنگ فرهنگی به مراتب سخت تر از جنگ تحمیلی است و به همین دلیل مقام معظم رهبری تاکید می‌کنند که در جنگ فرهنگی باید جهاد اکبر داشته باشیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اساس نظام ولایی گفت: در اساس نظام ولایی ما تنها یک جهت دهنده داریم و آن هم مقام معظم رهبری است زمانی در تدون قانون اساسی عده‌ای می‌گفتند که عنوان ریاست جمهوری را حذف کنیم زیرا بعدا رئیس جمهور یک بت در برابر مقام معظم رهبری می‌شود و شخص رئیس جمهور باید بداند که باید همراه مقام معظم رهبری باید نه در مقابل آن قرار بگیرد.

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: این انقلاب یادگار و مکتب امام خمینی(ره) است و دشمن می‌داند که این موضوع را نمی‌تواند از بین برد یا منکر شود در نتیجه سعی در تحریف آن دارد، این تححریف را با ابزارهایی مانند ماهواره‌ها و فضای مجازی آغاز کرده است.

وی با اشاره به راه‌های نفوذ بین افراد گفت: امروزه دشمن هم مردم و هم مسئولان را مورد هدف قرار داده است، مغز و دل مسئولان را با مسیرهای مختلف و مغز و دل مردم را با ارزش‌ها مورد هدف قرار داده است.

لازم به ذکر است که در این آیین حجت الاسلام محمدولی رضوی راد به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی معرفی و از زحمات حجت الاسلام محمد ذبیحی تجلیل شد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری و حجت الاسلام صفر قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این آیین حضور داشتند.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار