معاون عمرانی استاندار مرکزی خبرداد؛
تابناک: معاون عمرانی استاندار مرکزی از تخصیص 20 میلیارد تومان تسهیلات به منظور تولید و توسعه در بخش‌ها و مناطق روستایی خبرداد.
کد خبر: ۲۶۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 27 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار مرکزی پیش ازظهر امروز در ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی با اشاره به سیاست‌گزاری دولت در راستای تولید اشتغال در استان‌ها اظهار داشت: مهاونت توسعه ریاست جمهوری در راستای ارتقاء تولید و توسعه اشتغال در بخش‌ها و مناطق روستایی مبلغ 20 میلیارد تومان تسهیلات را در اختیار استان‌ها قرار داد.

وی افزود: این تسهیلات در جهت اجرای پروژه‌های در مناطق و بخش‌های روستایی است که سهم استان مرکزی مبلغ 20 میلیارد تومان است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با اشاره به تقسیم بندی سهم نهادها در سود این تسهیلات گفت: 15 درصد سود این منابع بین نهادهای گوناگون تقسیم شده است که 5 درصد آن از کمک‌های تامین اعتباری استان، 5 درصد از طرف دفتر ریاست جمهوری و 5 درصد دیگر از طرف بنیاد علوی پرداخت می‌شود.

فیلی خاطرنشان کرد: با این شکل و روند در اختیار قرارگرفتن تسهیلات به واحدها می‌توانیم بگوییم که همان روند وام‌های قرض الحسنه را دولت برای متقاضیان فراهم کرده است و آنها هیچگونه ضرری نخواهند کرد.

وی با اشاره به سهم استانداری در این تسهیلات گفت: سهم استانداری مرکزی در این تسهیلات مبلغ یک میلیارد تومان است که باید این سهم را هرچه سریعتر به حساب بانک عامل واریز کند چراکه دفتر ریاست جمهوری و بنیاد علوی هرکدام سهم‌های خودشان را پرداخت کرده‌اند.

معاون عمرانی استاندار مرکزی بیان کرد: با در اختیار قرار گرفتن این تسهیلات رقابتی بین استان‌ها حاصل شده است زیرا که هراستانی که بتواند زودتر این مبلغ را جذب کند منابع مجدد در اختیار آن قرار می‌دهند.

فیلی با اشاره به بانک عامل ارائه دهنده این تسهیلات گفت: بانک سینا به عنوان بانک عامل ارائه دهنده این تسهیلات در نظر گرفته شده است که در اولین اقدام استاداری مرکزی سهم یک میلیاردی خود در این تسهیلات را به حساب این بانک واریز می‌کنند.

وی در پایان قید کرد که هدف اجرای این تسهیلات ارتقاء و تولید در بخش‌ها و مناطق روستایی است.

انتهای پیام/ش

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار