مدیرکل ارشاد استان مرکزی خبرداد؛
تابناک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: پنجمین کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر اوایل مهر ماه سال جاری با حضور برگزیدگان فرهنگی هنری روستا و عشایر در استان مرکزی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶ 26 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی حقیقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف کنگره ملی فرهنگ و هنر روستا و عشایر اظهار داشت: هدف شناسایی، پرورش و حمایت از استعدادها و ظرفیت های جوانان مومن و انقلابی و تقویت حرکت های خودجوش برآمده از تفکر انقلاب به صورت منطقه ای در ٤ نقطه از کشور از جمله استان مرکزی برگزار می شود.

 وی افزود: در این کنگره ٢٠٠نفر از برگزیدگان فرهنگی روستا و عشایر از استان های تهران، سمنان، مرکزی، البرز و قزوین به مدت چهار روز مهمان یکی از شهرهای استان مرکزی می شوند و از همایش ها و کارگاهایی که طی این مدت برگزار می شود بهره گیری می کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: موضوعات همایش ها کارفرهنگی از منظر مقام معظم رهبری، سبک زندگی اسلامی و شعار سال عنوان شده است.

حقیقی با اشاره به محوریت کارگاه‌های این کنگره گفت: شرکت کنندگان در این کنگره از کارگاه های آن با محورهای توانمندسازی اجتماع محور، شیوه های جذب و ارتباط گیری و شبکه سازی نوجوانان و جوانان روستا با محوریت مسجد، حضور موثر در فضای مجازی فرصت ها و تهدیدها، آسیب شناسی و برنامه ریزی فرهنگ و هنر در روستا و جوامع عشایری بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: در این همایش ائمه جماعات مسجد روستا، مدیران مسئول کانون های مساجد، نفرات فعال و استعداهای فرهنگی روستایی و عشایری حضور دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار