مقدسی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
تابناک: سید مهدی مقدسی رفع مشکلات و معضلات صنایع استان را موجب رونق اشتغال و بهبود وضع اقتصادی مردم دانست وگفت: موضوع احداث شهرک صنعتی در منطقه نزدیک شهرک جدید امیر کبیر بایددر دستور کار قرارگیرد.
کد خبر: ۲۶۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲ 24 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک ،خنداب وکمیجان و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی گفت: کشور ما درحال خروج از شرایط رکود هست و با گذر از این شرایط دوره رونق در پیش خواهد بود با حضور هیئت های سرمایه گزاری در کشور امکان استفاده از این شرایط برای استان مرکزی فراهم گردیده است.

وی افزود: شرکت شهرکهای صنعتی بایستی تسهیلات و زیر ساخت های لازم برای سرمایه گذاران را فراهم سازد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: ما تمام توانمان را در راستای حل مشکلات صنایع استان بکار خواهیم گرفت تا با حل این مشکلات شاهد ایجاد رونق و اشتغال بیشتری در استان مرکزی باشیم.

مقدسی گفت: باتوجه به مطالعات قبلی توسط شرکت شهرکهای صنعتی موضوع احداث شهرک صنعتی در منطقه نزدیک شهرک جدید امیر کبیر بایددر دستور کار  قرارگیرد.

مقدسی در این دیدار از مدیرعامل شهرکهای صنعتی استان مرکزی درخواست کرد مسائل و مشکلات و موانع پیش روی احداث این شهرک را به ما اطلاع دهید تا با شناخت بیشتر و کمک مسئولین مربوطه بتوانیم اقدامات لازم را در صدد رفع آنها انجام دهیم .

نماینده مردم اراک ،خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به جمعیت نزدیک به هفتاد هزار نفری شهر خنداب، پتانسیل ایجاد یک شهرک صنعتی درنزدیکی جاورسیان وهمچنین با عنایت به جمعیت بالای میلاجرد ایجاد شهرک و یا نواحی صنعتی در این مناطق وجود دارد لذا شرکت شهرکهای صنعتی این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا صنایع بتوانند در آنجا استقرار یابند و با ایجاد اشتغال در بین جوانان این شهر ها از محرومیت این مناطق کاسته شود.

سید مهدی مقدسی یاد آور شد: در زمان تصدی سمت معاونت برنامه ریزی استانداری مرکزی اقداماتی را در جهت توسعه شهرکهای صنعتی در استان انجام دادیم  و امروز با خواست خدا شاهد رونق و شکوفایی این شهرکها هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن خطاب به مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت: شما و همکارانتان در این حوزه مسائل و مشکلات قانونی پیش روی  را به اتاق فکر ما ارائه داده و در جلسات هم اندیشی  شرکت نمایید تا ما با شناخت کافی از مشکلات شما بتوانیم اقدامات موثرتری را در این زمینه درمجلس شورای اسلامی انجام دهیم.

مقدسی در ادامه گفت: در آینده نزدیک بنده با هماهنگی دکتر کریمی دیگر نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی  از شهرک صنعتی خیرآباد در اراک بازدید و حل مشکلات این شهرک را در دستور کار قرار خواهیم داد.

سید مهدی مقدسی در پایان از اقدامات شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار