تابناک: رئیس بنياد شهيد وامور ايثارگران ساوه در مراسم كلنگ زني نماز خانه شهداي مدافع حرم گفت: رزمندگان مهاجر لشکر فاطمیون با عشق دفاع از حرم حضرت زینب(س) به مهاجرت دیگری دست زدند و تجلي مصداق واژه قرآنی مهاجران به سمت خدا هستند.
کد خبر: ۲۶۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 22 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سيد مصطفي كشفي رئیس بنياد شهيد وامور ايثارگران ساوه گفت :عزتمندي و اقتدار امروز نظام و پيروزي گرانبار هشت سال دفاع مقدس مرهون رشادت هاي شهدا و ايثارگران است.

وي درادامه‌گفت: شهداي مدافعان حرم سرمايه هاي فرهنگ ايثار و شهادت در راه اعتقاد و دين هستندوبا خون خود درخت مقاومت اسلامي را آبياري كردند.

كشفي افزود: داشتن تواضع، مظلومیت وتحمل غربت سه خصیصه مشترک رزمندگان مهاجراست كه با جان ودل از حرم بي بي زينب (س)و حضرت رقيه (ع) دفاع مي کنند و سرانجام به شهادت مي رسند و اما وظیفه مااین است که مسائل و مشکلات خانواده‌های ایثارگر را شناسایی و در حل آن‌ها کوشش کنیم.

وي گفت: اگر شهدای مدافع حرم نبودند، ایران امنیتی نداشت و داعش به خود اجازه می داد که به مرزهای ایران بیاید اما شهدای مدافع حرم نشان‌دادند که حتی قادر به دفاع از خارج از مرزهای ایران هستند چرا که حرم مطهر امامان معصوم(ع) خط قرمز ما شیعیان محسوب می شود.

كشفي با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حامی اقتدار و امنیت کشور هستند،گفت: شهادت بالاترین درجه ای است که خداوند به انسان های پاک و مخلص خود می دهد.

گفتني است اين مراسم روز پنجشنبه 31تيرماه95 با حضور مسئولين در مدرسه شاهد انجام شد.

انتهاي پيام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار