عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی؛
تابناک: سید مهدی مقدسی وحدت نمایندگان استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امروز مجمع نمایندگان استان مرکزی به عنوان اولین مجمع استانی با رئیس مجلس دهم نشست مشترک برگزار کرد.
کد خبر: ۲۶۲۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴ 19 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست مجمع نمایندگان استان مرکزی با لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: مجامع نمایندگان استانی طبق برنامه درخواست برگزاری جلسه مشترک با رئیس مجلس را مطرح می کنند که امروز وحدت بین نمایندگان استان مرکزی در مجلس دهم سبب شد به عنوان نخستین استان با رئیس مجلس نشست مشترک برگزار کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مجمع نمایندگان استان مرکزی در این نشست به چاره اندیشی برای رفع معضل آلودگی هوای استان مرکزی گفت: مجمع نمایندگان استان مرکزی در این نشست توجه ویژه مجلس برای اختصاص اعتبارات ویژه و تاکید به دولت و سازمان محیط زیست برای تصویب طرح های مورد نیاز به منظور رفع آلایندگی هوای استان مرکزی را خواستار شد که مورد تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی نیز واقع شد.

مقدسی تامین اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) و انتقال خطوط آند سازی شرکت آلومینیوم سازی اراک به خارج از شهر را خواسته نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب در دیدار با لاریجانی خواند و خاطر نشان کرد: توجه به خطوط ریلی و ناوگان حمل و نقل شهری در اراک در کنار اجرایی شدن طرح خط راه آهن قطار سریع السیر اراک به سمت تهران مورد تاکید بود.

وی ادامه داد: رفع معضلات جاده های مواصلاتی به ویژه در حوزه شهرستان های کمیجان، خنداب و بخش مرکزی به عنوان یک ضرورت مهم در این جلسه مطرح شد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با بیان اینکه گلایه خود را از روند خصوصی سازی و واگذاری های صورت گرفته در استان مرکزی بر اساس اصل 44 قانون اساسی به رئیس مجلس انتقال دادیم تصریح کرد: در این نشست نمایندگان اراک، کمیجان و خنداب تشکیل کمیته ویژه در وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین وزارت اقتصاد و دارایی  برای بررسی مشکلات واحدهای صنعتی اراک را خواستار شدند.

سید مهدی مقدسی استان مرکزی را محل پرورش بزرگانی چون بنیانگذار کبیر این انقلاب، مرحوم آیت الله اراکی، قائم مقام فراهانی، امیرکبیر و ... قلمداد کرد و گفت: شهر اراک متاسفانه در طول سالیان گذشته آن گونه که باید و شاید متناسب با ظرفیت های موجود مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از طرح مشکلات و مسائل فرهنگی در نشست مشترک با رئیس مجلس دهم خبر داد و اظهار کرد: توجه دولت به تاسیسات هسته ای خنداب با تاکید بر نگاه ویژه  دولت به مشکلات ساکنان روستاها و سکونتگاه های اطراف آب سنگین با رئیس مجلس در میان گذاشته شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار