مدیرعامل شرکت گاز خبرداد؛
تابناک: جواد مهندس مدير عامل شركت گاز استان مركزي فعاليت‌هاي گازرساني اين شركت را در سال 1394 موفق ارزیابی کرده و عنوان کرد که بیش از 20 هزار مشترک جدید از تعمت گاز بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۲۶۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 17 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جواد مهندس مدير عامل شركت گاز استان مركزي ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعاليت‌هاي گازرساني اين شركت در سال 1394 اظهار کرد: در سال گذشته  20 هزار و 638 مشترك جديد در بخش‌هاي مختلف خانگي و تجاري جذب اين شركت گرديده است كه از اين تعداد 12هزار و 834 مشترك درشهرها و7 هزار و 804 مشترك در روستاها جذب ومشترك گاز طبيعي شده اند.

وی افزود: تعداد مشتركين گاز اين شركت در حال حاضر به 509 هزار و 135 مشترك رسيده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به تعداد افرادی که از نعمت گاز در استان بهره می‌برند گفت: در حال حاضر صددرصد از جمعيت شهري استان مركزي همچنين 96 درصد از جمعيت روستايي استان از نعمت گاز طبيعي بهره مند هستند.

مهندس خاطرنشان کرد: در سال دولت و ملت،همدلي و هم زباني  به 41 روستا در سطح استان مركزي گازرساني صورت گرفته و ساكنين آنها از نعمت گاز طبيعي بهره مند شده اند كه با اين وجود روستاهاي گاز دار شده در سطح استان مركزي از بدو تاسيس اين شركت تا كنون  به 889 روستا رسيده است.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته 497كيلومتر شبكه گاز و 6 هزار علمك گاز در سطح استان مركزي نصب و اجرا گرديده است كه با اين وجود شبكه گاز در سطح استان مركزي به 9هزار و 549 كيلومتر و كل انشعابات گاز نصب شده به 273هزار انشعاب گاز رسيده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در ادامه صحبت  خود به مصرف گازطبيعي طي سال 1394 در سطح استان مركزي اشاره نمود ودراين خصوص گفت:در سال گذشته 5 ميليارد و937ميليون متر مكعب گاز در سطح استان مركزي دربخشهاي مختلف مصرف شده است كه از اين ميزان يك ميليارد و 927 ميليون متر مكعب در بخش نيروگاه حرارتي و2 ميلياردو 408 ميليون متر مكعب در بخش صنايع و يك ميليارد و 603ميليون متر مكعب در بخش خانگي و تجاري به مصرف رسيده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس ازتفرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
سلام از ایشان بخواهید باتوجه به جایگاه وموقعیت اداری جنابعالی برچه اساسی از برخی گازبانهای بدنام ومتخلف که دراستخدام اداره شما هم نیستند،حمایت میکنی؟ این نوع حمایتها قطعا پراز ابهام است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار