رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی هشدار داد؛
تابناک: محمدحسینی یکی ار معضلات بخش اقتصادی استان را بیشتر بودن نسبت درآمدهای استان به اعتبارات تخصیص داده شده به استان دانست.
کد خبر: ۲۶۱۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 16 July 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محمد حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه بهتر است در اختصاص بودجه اولویت‌های استان را فراموش نکنیم بیان کرد: توزیع اعتبار را انجام دهید اما اولویت بندی را فراموش نکنید زیرا وقتی نظام بودجه ریزی کشور بی ثبات و چانه زنی باشد مسائل و مشکلات اعتباری افزایش می یابد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با خرد کردن توزیع عملا به جز بدهی چیزی نصیب فرمانداری ها نمی‌شود و توزیع اعتبارات استان باید بر مبنای نیازهای واقعی و چشم اندازها باشد و مدیریت در تخصیص اعتبار به طرح های اولویت دار بسیار مهم است.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در رابطه با ناکارآمدی شاخص های تخصیص بوجه گفت: شاخص های مد نظر مثل شاخص جمعیت بسیار قدیمی و از کار افتاده است.

حسینی با شرح مکانیزم تخصیص بودجه تصریح کرد: مکانیزم تخصیص بودجه بر اساس درآمدهای وصولی است و جالب است که درآمدهای استان خیلی بیشتر از اعتبارات تخصیص یافته است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توزیع اعتبار باید در جایی  اختصاص یابد که ثمره آن در استان دیده شود خاطر نشان کرد: کل اعتبار تخصیص یافته به استان مرکزی به اندازه اعتبار تخصیص یافته به یک پروژه ملی هم نیست لذا از استاندار و تیم اجرایی تخصیص بودجه درخواست می‌کنم تا با جلسات با فرمانداران اطلاعات خود را به روز کنند.

انتهای پیام/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار