نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب؛
تابناک: سید مهدی مقدسی با دعوت از مردم استان مرکزی برای حضور چشمگیر در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار ارزشمند امام راحل است که وحدت و انسجام امت اسلامی برای مقابله با کفر و ستم را در پی داشته است.
کد خبر: ۲۵۳۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 30 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در گفت و گو با خبرنگار تابناک روز قدس را یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام (ره) دانست و گفت: نامگذاری و تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس لرزه بر اندام دشمنان و صهیونیست بین الملل انداخت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی راهپیمایی عظیم روز قدس را که توسط آزادی خواهان جهان بویژه مردم مسلمان ایران هر ساله انجام می شود را حرکتی بسیار ارزشمند در دفاع از مظلومان و مبارزان مقاومت خواند و بیان کرد: هر ساله با نزدیک شدن به ایام برگزاری راهپیمایی روز قدس دلشوره و نگرانی استکبار جهانی بیشتر می شود و قدر مسلم مردم دنیا، آزاد اندیشان و مسلمانان بار دیگر حضوری باشکوه و ارزشمند در راهپیماپی روز قدس دارند.

سید مهدی مقدسی روز قدس را زمینه ساز انسجام و وحدت لازم برای مبارزه با صهیونیست ذکر کرد و خاطر نشان ساخت: حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس موجب می شود که اهداف مقاومت خاموش و کم رنگ نشود و همچنان اتحاد و انسجام مقامت اسلامی در راستای مقابله با ظلم و کفر باقی بماند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب با اشاره به تاکید مکرر مقام معظم رهبری در سالهای اخیر بر اهمیت ویژه روز قدس مردم استان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد و گفت: بی شک مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم استان مرکزی حضوری پرشور، معنادار و اثر گذاری در راهپیمایی روز قدس دارند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار