رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد و گفت: در طول تابستان برنامه‌های مختلفی ویژه نوجوانان و جوانان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱ 13 June 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت‌الاسلام خلیل سلطانی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد  با توجه به فرارسیدن تابستان ۹۵ اظهار کرد: اوقات فراغت یکی از نیازهای اساسی و پایه‌ای جوانان است و چگونگی برگزار شدن آن مانع گسترش بزهکاری آن‌ها خواهد شد.
وی بهترین راه شناخت استعدادهای جوانان را اوقات فراغت دانست و افزود: برای تقویت استعدادهای جوانان و آشنایی آن‌ها با کسب زندگی بهترین کار برگزاری برنامه‌های مختلف در زمینه اوقات فراغت می‌باشد.
حجت‌الاسلام سلطانی با توجه به اینکه در فضای مجازی یک ولنگاری بسیار گسترده ملاحظه می‌شود بهترین راه را برای هدایت اوقات فراغت جوانان به بهره‌وری و دوری از این هیجانات کاذب را داشتن برنامه‌های متنوع و کلاس‌های کاربردی دانست و گفت: به همین منظور برنامه‌های مختلفی در مساجد و مؤسسه‌های قرآن و کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی که وابسته به این اداره می‌باشد شامل کلاس‌های قرآنی و آموزشی برگزار خواهد شد.
وی برگزاری برنامه‌های آموزشی تخصصی در مدارس علوم و معارف اسلامی را یکی از این برنامه‌ها در فصل تابستان دانست و گفت: برای بهره‌وری هر چه بیشتر تعدادی روحانی نیز از دفتر تبلیغات اسلامی قم به یزد اعزام خواهد شد تا هدایت این کلاس‌ها را به دست بگیرند. 
سلطانی خاطر نشان کرد: امسال هماهنگی بین دفتر تبلیغات و کانون فرهنگی مساجد استان انجام شده تا از وجود این روحانیون در کلاس‌های کانون‌های فرهنگی مساجد نیز استفاده شود.
وی برنامه‌های تفریحی همچون اردو خارج شهری و استفاده از استخر را از جمله برنامه‌های تابستانی ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار