در پایان رقابت های لیگ دسته سوم
تابناک: تیم فوتبال شهرداری اراک با کسب پیروزی دو بر صفر برابر همنام همدانی خود جواز حضور در مسابقات فصل آتی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور را کسب کرد.
کد خبر: ۲۴۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 05 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، تیم فوتبال شهرداری اراک در هفته پایانی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در حساس ترین دیدار منطقه مرکز این رقابت ها تیم فوتبال شهرداری اراک در همدان به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت و در پایان موفق شد با کسب پیروزی در این دیدار به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صعود کند.

تیم فوتبال شهرداری اراک که تا پیش از این دیدار در مکان دوم جدول رده بندی قرار داشت برای صعودی بدون حرف و حدیث و امام و اگر به برد در این دیدار نیاز مبرم داشت. در سوی دیگر میدان اما شهرداری همدان که از پیش صعود خود را به لیگ دو قطعی کرده بود به فکر ارائه یک بازی جوانمردانه بود.

یاران حسین عبدی در این بازی نمایش قابل قبولی از خود نشان دادند و در پایان با نتیجه دو بر صفر به پیروزی دست پیدا کردند تا با کسب 29 امتیاز راهی لیگ دو شوند.

تیم فوتبال شهرداری اراک از 16 دیدار خود صاحب 8 برد، 5 تساوی و 3شکست شد و بعد از دو فصل حضور در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور موفق به صعود به لیگ دسته دوم شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار