معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی خبر داد
تابناک: معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) 20 هزار نفر از استان مرکزی به حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 31 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، محسن گلشن‌زاده ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)  اظهار کرد: در آستانه بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) 20 هزار نفر از استان مرکزی به مرقد بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند که این اعزام طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری در قالب چندین کاروان صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بدون نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست و بر همگان واجب است که مراسم ارتحال امام را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: باید بر حضور هرچه بیشتر مردم استان در برنامه سالگرد ارتحال امام تأکید شود و در اعزام‌ها رعایت شئونات اسلامی واجب است.

گلشن‌زاده افزود: 70 درصد جوانان استان بیشترین جمعیت زائرین مراسم سالگرد ارتحال امام را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: برای اعزام زائرین 600 دستگاه مینی‌بوس و اتوبوس از استان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات متعدد در ارتباط با برگزاری برنامه‌های سالگرد بیان داشت: برای برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام جلسات متعددی با مسئولان پنج کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی استان از قبیل کمیته تأمین و امنیتی، کمیته حمل و نقل، کمیته پشتیبانی، کمیته بهداشت و درمان و کمیته اعزام برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی مأموریت اعزام زائرین به منظور حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به عنوان کمیته اعزام را بر عهده دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: ایجاد یک بیمارستان صحرایی  در مرقد مطهر امام راحل با حضور 137 پزشک و پرستار و به‌کارگیری 35 آمبولانس به منظور خدمت رسانی به زائرین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) از برنامه‌های سپاه روح‌الله استان به شمار می‌رود.

گلشن‌زاده اظهار داشت: تدابیر لازم برای پذیرایی از زائران استان در این مراسم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان زادگاه امام خمینی (ره) پذیرای بسیاری از زائرین و میهمانان از سراسر کشور است، گفت: به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) زائرین بسیاری در خمین مستقر می‌شوند و باید پذیران این عزیزان باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های بسیاری در شهرستان‌های استان از جمله خمین با حضور میهمانان داخلی یا خارجی برگزار می‌شود.

گلشن‌زاده تأکید کرد: با توجه به خیل جمعیت در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) برای جلوگیری از گم شدن زائرین کارت‌های اعزام صادر شده است.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار