امام جمعه یزد با اشاره به آغاز فعالیت مجلس دهم از چند روز آینده گفت: نمایندگان مجلس خود را وامدار احزاب و گروه‌ها ندانند بلکه آنها فقط وامدار مردم هستند و باید در مسیر خدمت به آنها قدم بردارند.
کد خبر: ۲۳۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 20 May 2016

به گزارش تابناک یزد،آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت صاحب‌الزمان(عج) اظهار داشت: وجود امام زمان(عج) یکی از اعتقادات اصلی مکتب تشیع است و همه جامعه بشری نیز به وجود مصلح ناجی اعتقاد دارند و می‌دانند که سرانجام کسی خواهد آمد و این همه ظلم‌ها و تعهدی‌ها را از بین بر خواهد داشت و انسان را به مسیر درست و کمال باز می‌گرداند.

وی بیان کرد: برادران اهل سنت نیز در مورد امام زمان(عج) این اعتقاد را دارند و تنها یک شاخه از اهل سنت در این موضوع تردید دارند این در حالی است که شیعیان بر این باورند که خلفای بعد از پیامبر(ص) در روایات 12 نفر هستند که نام برده‌ شده‌اند و آخرین آنها نیز حضرت مهدی(عج) است و ما نیز پیروی از پیامبر(ص) کرده‌ایم که همانند پیروی از خداست.

ناصری با تبریک روز 15 شعبان که به نام روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نامگذاری شده است، افزود: باید حضور این سربازان را قدر بدانیم زیرا کشور ما امروز به یمن حضور آنها از امن‌ترین کشورهای دنیا است.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: در برخی کشورهای دنیا، مبالغ هنگفتی هزینه می‌کنند تا امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند اما موفق نمی‌شوند زیرا خدا به ملت ایران کمک می‌کند و امام زمان(عج) نیز به این کشور نظر دارد.

وی تصریح کرد: در کنار لطف خدا و عنایت امام زمان(عج)، چشمان تیزبین و حواس جمع سربازان گمنام امام زمان(عج) به کشور ما امنیت بخشیده است.

ناصری اظهار داشت: این سربازان هم در داخل کشور و در مرزهای شرق و غرب و هم در کشورهای منطقه و سوریه هوشیار هستند و همواره فداکاری می‌کنند تا آسیبی در آینده متوجه کشور ما و حریم اهل بیت(ع) نباشد.

وی بیان کرد: یکی از توطئه‌های کشورها علیه ایران اسلامی این است که سبک زندگی ما را از بین ببرند و سبک زندگی نوازندگان و خوانندگان را به ما تحمیل کنند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: هدف اصلی آنها، کمرنگ کردن سبک زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) و سبک توصیه شده توسط اسلام در زندگی مردم به ویژه شیعیان است.

ناصری ادامه داد: همه مراقب باشند تا سبک زندگی غربی را برای خود انتخاب نکنند زیرا همین سبک زندگی‌ها سبب بروز طلاق‌ها، اعتیادها، سرقت‌ها و دیگر بدی‌ها و شرارت‌ها در جامعه شده و این سبک به هیچ وجه زیبنده جامعه اسلامی نیست.

وی یادآور شد: پدران و مادران، معلمان، مسؤولان و نمایندگان هر یک باید به سهم خود مراقب سبک زندگی مردم باشند و هر کدام در جایگاه و مسند خود، شیوه‌های زندگی را رصد کرده و بدی‌ها را از خانواده‌ها و جامعه رفع کنند.

خطیب جمعه یزد با اشاره به پایان فعالیت نمایندگان مجلس نهم تا چند روز دیگر و آغاز فعالیت نمایندگان منتخب در مجلس دهم، تأکید کرد: نمایندگان مراقب باشند از هر گروه و جناحی که وارد مجلس می‌شوند، وقت و انرژی خود را صرف حزب و گروه نکنند و برای خدا و مردم کار کنند، زیرا آنها وامدار مردم هستند نه احزاب و گروه‌ها.

ناصری تصریح کرد: نمایندگان باید با توجه به صلاح و خیر مردم حرکت کنند و دنیا و آخرت را فدای حزب‌بازی‌ها نکنند و در مسیر خدا، اسلام و انقلاب حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار