رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک؛
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از برگزاری همایش بزرگ ورزش صبحگاهی به مناسبت هفته جوان در اراک در خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵ 16 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، عابد حقدادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک گفت: این همایش صبح جمعه 31 اردیبهشت ماه با شعار جوان، نشاط اجتماعی، ورزش و محیط زیست در پارک امیرکبیر اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش برنامه هایی چون: پاکسازی کوهستان، برنامه های محیط زیستی و برنامه های ورزشی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان اراک در پایان گفت: این همایش با همکاری هیات ورزش های همگانی اراک، هیات کوهنوردی وگروه های کوهنوردی و اداره حفاظت از محیط زیست اراک برگزار خواهدشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از دایر شدن کلینیک کنترل خشم در اراک خبر داد

عاید حقدادی در این باره گفت: با توجه با افزایش درصد نزاع های دسته جمعی که ناشی از بحران های روحی منجر به خشم است  اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در نظر دارد  با همکاری دستگاه ها و سازمان های اجتماعی شهرستان اراک کلینیک کنترل خشم  را در کلانشهر اراک راه اندازی نماید .

رئیس اداره ورزش و جواانان شهرستان اراک با اشاره به انجام مقدمات دایر شدن این مرکز گفت: در گام اول به زودی دوره آموزشی برای مشاوران علاقمند به فعالیت در مرکز برگزار خواهد شد و در گام دوم این مرکز برای استفاده عموم جوانان گشایش خواهد یافت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار