مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده گفت: «مشهد 2017» يك رخداد با اهميت و ملي است و تمام دفاتر زنان و خانواده استانداري‌هاي سراسر كشور بايد همكاري‌هاي لازم در برگزاري هرچه باشكوهتر برنامه‌هاي اين سال داشته باشند.
کد خبر: ۲۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹ 07 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، فهيمه فرهمندپور در نشست با مديران كل زنان و خانواده استانداري هاي كشور در مشهد، به تبيين اولويت‌هاي كاري سال جاري استانداري‌ها در حوزه زنان پرداخت و اظهار كرد: تلاش براي تحقق شعار سال از طريق بهره‌گيري حداكثري از امكانات موجود و ايجاد فرصت‌هاي جديد اشتغال براي بانوان تحصيل كرده و زنان روستايي از جمله محورهاي كاري در اين زمينه است.

وي ادامه داد: در راستاي تحقق اين مهم بايد طرح‌هاي مصوب دولت در حوزه پشتيباني از زنان سرپرست خانوار و حمايت از مشاغل خانگي و روستايي عملياتي شود.

مشاور وزير كشور در امور زنان و خانواده در ادامه با اشاره به جايگاه زنان در رخداد «مشهد2017» عنوان كرد: «مشهد 2017» يك رخداد با اهميت و ملي است و تمام دفاتر زنان و خانواده استانداري‌هاي سراسر كشور بايد همكاري‌هاي لازم در برگزاري هرچه باشكوهتر برنامه‌هاي اين سال داشته باشند.
مديركل دفتر زنان و خانواده استانداري خراسان رضوي نيز در اين نشست به ارائه گزارشي در زمينه برنامه‌هاي پيش بيني شده براي مشهد در سال 2017 پرداخت.
فرشته سلجوقي گفت: با اتخاذ نگاه ملي به اين رويداد بزرگ مي‌توان زمينه توسعه تعامل بين كشورهاي اسلامي و تعميق ديپلماسي در حوزه زنان و خانواده را فراهم كرد.

منبع: روابط عمومي استانداري خراسان رضوي

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار