در مجتمع ستارگان و فرهنگسرای آیینه
تابناک: مسئول جشنواره فیلم سبز در استان مرکزی گفت: سمن های زیست محیطی استان هم آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ مصرف آب در بخش کشاورزی ویژه بانوان حوزه ی تالاب میقان، همزمان با جشنواره فیلم سبز اعلام نموده اند.
کد خبر: ۲۲۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶ 02 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مجتمع ستارگان و فرهنگسرای آیینه اراک به عنوان محل های اصلی اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم سبز از تاریخ 24 لغایت 31 اردیبهشت انتخاب شدند.

مسئول جشنواره فیلم سبز در استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: سالن های این دو سینما در دو نوبت صبح و عصر برای اکران فیلم ها در نظر گرفته شده و تمامی اعضای خانواده ها می توانند فیلم های جشنواره بین المللی فیلم سبز را به صورت رایگان به تماشا بنشینند.

زهرا عسگری افزود: جشنواره استانی هنرهای تجسمی نیز در قالب عکس، کاریکاتور و پوستر همزمان با جشنواره بین المللی فیلم سبز در اراک برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: این جشنواره با هدف ارتباط دوسویه با هنرمندان خلاق و علاقه مند به حفظ محیط زیست استان و در جهت خلق آثار هنری ماندگار و تاثیرگذار و همچنین بسترسازی در راستای آموزش و ترویج فرهنگ زیست محیطی برگزار می گردد.

 عسگری با اشاره به انتشار فراخوان استانی جشنواره هنرهای تجسمی بیان کرد: آثار برگزیده در بخش های عکس، پوستر، کاریکاتور و بازیافت در نمایشگاهی در فرهنگسرای آیینه اراک به معرض دید عموم گذاشته خواهد شد.

وی اظهار کرد: ادارات محیط زیست شهرستان های خمین، محلات، شازند، دلیجان، ساوه، زرندیه و تفرش هم جهت برگزاری همزمان جشنواره در شهرهای خود اعلام آمادگی نموده اند.

مسئول اداره آموزش اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: اهم برنامه های اعلام شده در شهرستان های استان شامل برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی می باشد که جزییات آن متعاقبا اعلام می گردد.

عسگری در پایان گفت: ضمنا سمن های زیست محیطی استان هم آمادگی خود را جهت برگزاری کارگاه آموزشی ارتقاء فرهنگ مصرف آب در بخش کشاورزی ویژه بانوان حوزه ی تالاب میقان، همزمان با جشنواره فیلم سبز اعلام نموده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار