با صدور بیانیه
تابناک: کاندیدای شهرستان شازند در مجلسی دهم: فروتنانه در مقابل رای و نظر مردم مقیم این شهرستان سر تعظیم فرود می آورم و از همه ی شما خوبان استدعا دارم همانگونه که با شور و اشتیاق تقبل زحمت نمودید، اکنون بیش از پیش برای عظمت بخشیدن و اقتدار شازند اهتمام لازم را مبذول دارید و وحدت و یکپارچگی شهرستان را مد نظر داشته باشید که سخت بدان نیازمندیم .
کد خبر: ۲۲۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹ 02 May 2016

به گزارش تابناک مرکزی، صاحبعلی غفاری کاندیدای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شازند که در مرحله دوم این انتخابات نتوانست راهی بهارستان شود با صدور بیانیه ای از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب تقدیر و تشکر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

 پروردگا را چون تو حاضری چه جویم و چون تو ناظری چه گویم؟

با ابلاغ سلام و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری و هفته ی معلم.

خداوند قادر متعال را از صمیم دل سپاس میگویم که توفیق داد تا یک بار دیگر به منظور تعیین سرنوشت خود و فرزندان برومند این خطه ی دلاورپرور و به منظور پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی که ثمره ی جانفشانی ها و جانبازی های فرزندان سلحشور میهن اسلامی است در انتخابات دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی شرکت کنم و حضور چشمگیر مردم را در پای صندوقهای رای شاهد باشم تا به این وسیله به مستکبران طماع بفهمانیم که ملت مسلمان و آگاه ایران با نصب العین قرار دادن منویات مقام عظمای ولایت و به پشتوانه ی تاریخ سراسر افتخار اسلام، اینبار نیز آمده است تا اقتدار این دیار کهن را با حضور فعال و یکپارچه خود به دنیا و تمام دشمنان قسم خورده ی اسلام و ایران عزیز اثبات کند آمده ایم و آماده ایم تا به بزرگ جنایتکاران خارجی و مزدوران داخلی آنان بفهمانیم که ایران امروز سرشار از شور و شعور و حضور و حماسه است. صحنه ی انتخابات و عرصه ی رقابتها نیز عامل وحدت آفرین بین مردم و دولت خدمتگزار است. برانگیزنده ی احساسات پیران شایسته و جوانان آراسته وغیور پر شوریست که داعیه ی خدمت دارند و آرزوهای ناب خود را در کالبد کاندیدای خود می بینند،به توسعه و پیشرفت همه جانبه ی شهر و شهرستان خود می اندیشند و در هنگامه تبلیغات احساس غرور و خودباوری می نمایند و از این رهگذر تمرین مدیریت و مسئولیت در آینده را انشاء می کنند. زهی سعادت آن عده که با تمسک به فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی سر از راستی و صداقت بر نمی تابند و در راه نیل به اهداف خود خداوند منزه را شاهد اعمال خود می دانند .

مردم عزیز عزتمند شهرستان شازند، با توجه به شناخت کافی که از کمبود ها و نبود امکاناتی که از در و دیوار هر محله و شهر و روستای این شهرستان محروم داشتم با این انگیزه و گمان که با ورود به خانه ی ملت می توانم به اندازه ی سرسوزنی برایتان نوکری کنم خود را در معرض رای و انتخاب شما قرار دادم. تقدیر و اراده ی خداوندی بر آن قرار گرفت که سعادت حضور در خانه ی ملت نصیبم نگردد و من نیز خاضعانه به رضای حضرت دوست رضایت دادم وخرسندم .

فروتنانه در مقابل رای و نظر مردم مقیم این شهرستان سر تعظیم فرود می آورم که این سرباز جانباز را در حد وسع خود تا به این مرحله یاری نمودند، به حکم وظیفه، ادب،  اخلاق و در کمال فروتنی بر خود واجب می دانم که از تمامی بزرگوارانی که به طرق مختلف قدمی، قلمی، قلبی، زبانی و فکری در هر مقام و منصب و کسوتی به اینجانب یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و از درگاه پروردگار سبحان برایشان سلامت و عزتمندی آرزو نمایم . خواهران و برادران بزرگوارم به مصداق :"الولایات مضامیر الرجال" ریاست ها و مسئولیت ها محل آزمایش مردان است ؛ امید آن دارم که همه ی ما در این آزمایش بزرگ سربلند و روسفید باشیم.

 از همه ی شما خوبان  استدعادارم  همانگونه که باشور واشتیاق تقبل زحمت نمودید،اکنون بیش از پیش برای عظمت بخشیدن و اقتدار شازند اهتمام لازم مبذول دارید و وحدت و یکپارچگی شهرستان را مد نظر داشته باشید که سخت بدان نیازمندیم .

در خاتمه از زحمات بی دریغ همه ی مردم دلسوز و دستگاههای اجرایی و نظارتی، نظامی، انتظامی و قضایی به ویژه طرفداران غیرتمند و اخلاق مدار تقدیر و تشکر نموده، شما بزرگواران را مایه ی مباهات و افتخار خود میدانم .

والسلام علی من اتبع الهدی

صاحبعلی غفاری کاندیدای دهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار