کد خبر: ۲۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 30 April 2016
تابناک گیلان - اجلاسیه بانوان شهیده گیلان در راستای کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با سخنرانی «فهیمه فرهمندپور» مشاور وزیرکشور در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اجلاسیه بانوان شهیده گیلان 12 اردیبهشت ماه جاری در راستای کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان با سخنرانی فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده برگزار می‌شود.

مشاور وزیر کشور پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان اظهار کرد: زنان سرمایه‌های ناپیدایی در تولید اشتغال دارند که می‌تواند در توسعه نقش مهمی داشته باشند.

 فرهمندپور با بیان اینکه در برخی موارد شاهد هستیم که نقش زنان در تولید ثروت دیده می‌شود  اما در بهره‌برداری از اقتصاد خانواده دیده نشده است، تصریح کرد: سهم متعادل بانوان در بهره‌برداری از اقتصاد خانواده باید دیده شود.

استاندار گیلان نیز در دیدار مذکور بسترهای لازم در این استان برای اجرای برنامه‌های جدید وزارت کشور درباره نقش زنان در اقتصاد مقاومتی را مهیا دانست.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه تلاش ما این است تا از توانمندی‌ و کارآیی زنان گیلان در راستای توسعه جامعه بهره بیشتر ببریم، یادآور شد: باید از این توانمندی و کارآیی برای تحقق اقتصاد مقاومتی بهره گرفته شود و گیلان در این بخش می‌تواند به استان شاخص باشد.

به گزارش فارس، جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان با حضور فهیمه فرهمندپور مشاور وزیر کشور در سالن غدیر استانداری این استان آغاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار