رئیس اداره ورزش و جوانان شهر اراک
تابناک: رئیس اداره ورزش و جوانان شهر اراک هدف این طرح ارائه آموزش های لازم هدفمند به جوانان در آستانه ازدواج به ویژه دانشجویان جوان در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان در برنامه ریزی برای ازدواج آگاهانه و پایدار دانست .
کد خبر: ۲۱۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱ 18 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک از برگزاری دومین مرحله سلسله کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج و پس از ازدواج موسوم به طرح الف از ششم اردیبهشت ماه در اراک خبر داد .

عابد حقدادی در این باره گفت : اولین کارگاه  از این سلسله کارگاه ها  به همت موسسه مهد آرامش نوین از سمن های جوانان  با همکاری خوب مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی اراک در محل این دانشگاه  برگزار خواهد شد .

وی افزود: دانشجویان علاقمند می توانند با مراجعه به مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی برای شرکت در این کارگاه ثبت نام نمایند .

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اراک آموزش را مهمترین نیاز جوانان در امر ازدواج دانست و گفت: ازدواج آگاهانه بدون آموزش صحیح میسر نیست .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک به تجربه برگزاری طرح الف در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: هدف این طرح ارائه آموزش های لازم هدفمند به جوانان در آستانه ازدواج به ویژه دانشجویان جوان در راستای اهداف وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان در برنامه ریزی برای ازدواج آگاهانه و پایدار است .

وی اجرای این طرح را با توجه به نظرسنجی صورت گرفته  پس از اجرای کارگاه ها در دوره قبل  با توجه به استقبال جوانان و دانشجویان موفق ارزیابی کرد و گفت: لازم میدانم از تلاش های همه دستگاه های اجرایی  از جمله جهاد دانشگاهی و موسسه پرچین خیال از سمن های جوانان که در دوره قبل در برگزاری موفق آن موثر بوده اند قدردانی نمایم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار