حجت الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور؛
تابناک: مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: مردم در گزینش کاندیدای مورد نظر خود به جریانات و گروه هایی که از فرد حمایت میکنند نگاه ویژه داشته باشند و در فضای شفاف که کدام جریان سیاسی و فرد از کاندیدا حمایت میکند در پای صندوق ها حاضر شوند تا راه را بر ورود افرادی که مورد حمایت گروه هایی هستند که با انقلاب و ارزش های والایش در تضاد هستند ببندند.
کد خبر: ۲۱۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹ 15 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمين مجتبي ذوالنور منتخب مردم قم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جمع مردم ولایتمدار شازند با اشاره به همسویی برخی خواص و چهره های تاثیر گذار با دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز نظام سلطه بعد از برجام موضع خود را بر روی قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرده است و دلیل این امر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی است چرا که در زمان حال اسرائیل و مقرهای فرماندهی نظام سلطه از نزدیک ترین تا دور ترین نقطه در تیررس برد موشک های بالستیک ایران اسلامی قرار دارند.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

وی تصریح کرد: اینکه بگوییم دنیای امروز دنیای گفتمان است و دنیای موشک نیست به معنای دلسوزی نیست و این امر باعث خشنودی دشمنان انقلاب اسلامی ایران خواهد شد.

ایشان دو عامل را در تعریف و تمجید رسانه های غربی از عملکرد برخی خواص مهم دانست و گفت: نخست اینکه گردانندگان جریانات معاند نظام از کرده خود پشیمان شده  و توبه کرده باشند و دست از دشمنی با این انقلاب برداشته اند که این امر غیرواقعی به نظر میرسد اما عامل دوم که باعث شده است امروز تعریف و تمجید رسانه های غربی را شاهد باشیم تغییر موضع برخی از خواص است که باب میل دشمن حرکت میکنند.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

وی تاکید کرد: خواص و چهره هایی که خود زمانی در کنار حضرت امام (ره) در صف اول مبارزه با دشمن بودند و پیروی از خط امام را یدک میکشند مگر مواضع امام را نسبت به دشمنان فراموش کرده اند که ایشان فرمودند: هرگاه دشمن از عملکرد شما عصبانی بود به حقانیت خود ایمان داشته باشید اما روزی که دشمنان شروع به تعریف و تمجدید از شما کردند به مسیر خود شک کنید.

منتخب مردم قم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در ادامه به هجمه های وارد شده از سوی برخی جریانات به شورای نگهبان اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان شاه بیت تفکر امام در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی بود و امروز گروهی این خاکریز دفاعی را چنان مورد هجموم قرار میدهند که گویی عملکرد شورای نگهبان داغ تر از زمان امام راحل بوده است بی شک شورای نگهبان به عنوان سنگربان دفاع از ارزش های انقلاب مسیر درست را برگزیده است و سبب ناراحتی بیگانگان شده است.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور ضمن بیان این نکته که برخی در داخل کشور گمان میکنند فقط خودشان درست میگویند و دیگران در مسیر کج حرکت میکنند و هر وقت  اهداف فامیلی، حزبی و شخصی آنها به وقوع نپیوست سعی در ایجاد فضای ناآرام تلاش میکنند خاطر نشان کرد: از جمله علل فروپاشی حکومت ها زیرپا گذاشتن اصول است. وقتی چالش در اصول یک انقلاب ایجاد میشود نشان دهنده انحراف افراد است. چالش ها باید در فروع اتفاق بیفتد ولی امروز هدف دشمن خیمه اصلی ولایت است و در تلاش هستند با خدشه دار کردن جایگاه ولایت فقیه این انقلاب مردمی را به زانو دربیاورند.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان مرکزی مردم را به رای دادن به افرادی دعوت کرد که با رفتار و گفتار خود دشمن را تقویت نمیکنند و باعث تضعیف مواضع انقلاب نمیشوند و خاطرنشان کرد: بصیرت متناسب با هر عصر و زمانی تعریف خواهد شد امروز وظیفه مردم این است که حق و باطل را شناسایی کنند، بعد از آن با رای دادن به افرادی که در مسیر آرمان های انقلاب و شاخص های امام (ره) قرار دارند زمینه شکل گیری مجلسی را فراهم کنند که به بیگانگان خوراک ندهد.

وی ادامه داد: امام عظیم الشان ما فرمودند : نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان انقلاب بیفتد. این سخن امام امروز در دور دوم انتخابات باید سرلوحه تصمیم گیری افراد در گزینش کاندیداها باشد. مقام معظم رهبری در طول ماه های گذشته بعد از کلمه برجام از کلید واژه نفوذ بیشترین استفاده را کرده است و از نفوذ جریانی و تشکیلاتی به بدنه نظام به عنوان بدترین نوع نفوذ یاد کرده است.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

مشاور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بخش دیگری از سخنان خود انسان را در مسیر اطرافیان خود دانست و عنوان کرد: مردم در گزینش کاندیدای مورد نظر خود به جریانات و گروه هایی که از فرد حمایت میکنند نگاه ویژه داشته باشند و در فضای شفاف که کدام جریان سیاسی و فرد از کاندیدا حمایت میکند در پای صندوق ها حاضر شوند تا راه را بر ورود افرادی که مورد حمایت گروه های هایی هستند که با انقلاب و ارزش های والایش در تضاد هستند ببندند.

منتخب مردم قم در دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي داشتن بصیرت را در این برهه حساس از تاریخ انقلاب بسیار مهم دانست و افزود: در بزنگاه های حساس تاریخ انقلاب همچون فتنه سال 88، تحرکات اوایل انقلاب و گروه هک های ضد انقلاب، اتفاقات سال 78 بسیاری از خواص که حضور در کنار امام (ره) را تجربه کرده، شکنجه و زندان دیده و رزمندگان خوب دیروز بودند نتوانستند در فضای مه آلود حق راشناسایی کنند.

مجلس جای افرادی نیست که به دنبال تضعیف مواضع انقلاب هستند

حجت الاسلام والمسلمين ذوالنور در پایان سخنان خود گفت: امروز ولی فقیه و حاکم جامعه اسلامی به دلیل بی بصیرتی عده ای مواضع صریح و شفاف اتخاذ میکند، اگر در جهت خلاف مواضع ولایت حرکت کنیم خلاف شرع گام برداشته ایم و برای جلوگیری از انحراف باید در مسیر ولایت گام برداریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸
حرف درستی ایشان زدند
مجلس جای کسانی نیست که خلاف رای و نظر مردم با برجام مخالفت کنند
مدیر پایگاه اين كامنت رو پاسخ ميدم شما به همه دوستانتونم انتقال بديد، وقتي رهبر معظم انقلاب نسبت به انجام مذاكرات و تيم مذاكره كننده ميفرمايند من خوشبين نيستم و بايد تعهدات به جاي كاغذ در عمل اجرايي شود يعني نسبت به عملكرد برجام انتقاد وجود دارد هيچ فردي با برجام مخالف نيست نماينده مردم در پي اسايش و رفاه جامعه است انتقاد نماينده در جهت اجراي بهتر برجام است، نماينده اراك مخالف برجام نبوده و نيست بلكه انتقاد دارد، حالا دوستان تمايل دارند با بداخلاقي انتخاباتي بيان كنند ايشان مخالف بوده اند امري خلاف واقع را نشر ميدهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار