رئیس کل دادگستری استان مرکزی؛
تابناک: رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: در اسفند ماه سال گذشته برابر گزارشات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی به هویت داود.ش و رضا .ع اهل و ساکن اراک که نامبردگان از فروشندگان به نام مواد مخدر در سطح استان بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهر اراک می کردند.
کد خبر: ۲۰۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷ 09 April 2016

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام عبدالهی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با تایید این خبر گفت: با توجه به سیاست های قوه قضائیه در امر پیشگیری و مبارزه با رواج مواد مخدر و شناسایی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر شامل تریاک، هروئین  و شیشه با همکاری نیروی انتظامی و مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی کشف و ضبط گردید.

وی گفت: در اسفند ماه سال گذشته  برابر گزارشات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی به هویت داود.ش و رضا .ع اهل و ساکن اراک که نامبردگان از فروشندگان به نام مواد مخدر در سطح استان بودند که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهر اراک می کردند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: تعداد 3 اکیپ از مامورین عملیات ویژه پلیس مواد مخدر پس از چندین ماه شناسایی و تعقیب و مراقبت نامبردگان و انجام کار های اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده در یک فرصت مناسب و عملیات غافلگیرانه به محل سکونت نامبردگان مراجعه و از دو دستگاه سواری متعلق به متهمین و بررسی منزل مسکونی ایشان مقادیر 15 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف ومتهمین بلافاصله دستگیر شدند . دراین خصوص پرونده تشکیل و تحقیقات پیرامون موضوع ادامه دارد.

عبدالهی در ادامه ازکشف 30 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان خبرداد.

وی گفت: مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان – دلیجان و پاکسازی محور مواصلاتی به یک دستگاه پژو پارس خاکستری رنگ مشکوک که پس از آنکه به راننده دستور ایست داده شد، اقدام به فرار نموده که در نهایت پس از تعقیب و گریز مامورین با همکاری عوامل گشت پاسگاه انتظامی هستیجان موفق به متوقف کردن خودرو  دستگیری راننده شده و در بازرسی انجام شده از خودرو متهم  مقدار 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که از شیراز بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشت کشف و ظبط گردید.در این خصوص پرونده تشکیل و تحقیقات پیرامون موضوع ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار