رئیس اداره اوقاف گلپایگان:
تابناک: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان گفت: 2 وقف جدید در این شهرستان به ارزش 2 میلیارد و 120 میلیون ریال ثبت شد.
کد خبر: ۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 09 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مهدی طاهری اظهار کرد:‌ از ابتدای سال جدید تا امروز دو وقف جدید در شهرستان گلپایگان به ارزش 2 میلیارد و 120 میلیون ریال ثبت شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این موقوفات در روستای تیکن واقع شده است، تصریح کرد: وراث خانواده سخایی قطعه زمین مزروعی به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع به ارزش 12 میلیون تومان را به نیت کمک به فقرا و ترویج قرآن وقف کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان ادامه داد: وقف دیگر در شهر گلپایگان و توسط محمدطاهر مرادی صورت گرفت که یک باب منزل مسکونی به وسعت 280 مترمربع به ارزش دو میلیارد ریال را به نیت کمک به فقرا و امور قرآنی وقف کرد.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز 13 موقوفه به ارزش تقریبی 15 میلیارد ریال در گلپایگان به ثبت رسید.

طاهری همچنین به اجرای طرح‌های نوروزی این شهرستان در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در نوروز 94 طرح آرامش بهاری در 15 بقعه متبرکه اجرا شد که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت؛ به طوری که در لحظه معنوی تحویل سال نو حدود چهار هزار زائر در امامزاده هفده تن حضور داشتند.

وی یادآور شد: در نوروز امسال خیمه معرفت در امامزاده‌های هفده تن گلپایگان و امامزاده ابراهیم روستای درب امامزاده برپا شد و بیش از 10 هزار زائر نوروزی از امامزاده‌ها و بقاع متبرکه شهرستان گلپایگان زیارت کردند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار