پیام نوروزی کاندیدای شازند
تابناک: صاحب علی غفاری در پیام نوروزی خود از مردم حوزه انتخابیه شازند دعوت کرد با حضور گسترده در پای صندوق های رای زمینه تحول شازند را فراهم سازند.
کد خبر: ۲۰۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 24 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، صاحب علی غفاری چهره ی اصولگرا، متخصص و متعهدی که با نگاهی امید بخش به آینده در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شازند برای ورود به بهارستان باید در مرحله دوم انتخابات به رقابت بپردازد؛ در پیامی نوروزی از آحاد مردم حوزه انتخابیه شازند دعوت کرده است با حضور گسترده در پای صندوق های رای با مشارکت در تعیین سرنوشت خود زمینه تحقق فردایی بهتر را فراهم سازند.

متن پیام نوروزی صاحب علی غفاری بدین شرح است:

نوروز خواهشی برای تغییر و سبز شدن است. از همین رو، هنگام تحویل سال، دست به دعا بر می داریم و از خداوند می خواهیم که عالي ترین شکل تحول را در ما ايجاد كند. حتي اگر وضعيت نيکويي داشته باشيم، نيکوتر از آن را طلب مي كنيم : " یا مقلب القلوب والابصار ، یا مدبراللیل والنهار ، یا محول الحول والاحول، حوّل حالنا الی احسن الحال "

امروز که بهار باور پایدار نبودن زمستان و سردی را با خود به ارمغان آورده است مقدمش را گرامی می داریم و این آیت قدرت خداوند مهربان را به نظاره مینشینیم و شکر دیدن دوباره بهار طبیعت را به درگاهش عرضه میداریم.

باور بهاری شدن را باید به تمام بخش های زندگی تسری داد تا دعوت به تغییر و نو شدن را اجابت کنیم و این امر در عرصه انتخابات مجلس دهم با حضور گسترده مردم به وضوح مشاهده شد که مردمان این دیار؛ خسته از زمستان چگونه اراده بهاری شدن را در برگه های رای خود انشاء کردند. مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شازند بهاری را نوید می دهد که مرهون حضور و مشارکت گسترده مردم است تا اردیبهشتی بهاری را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

در سالی که از سوی رهبر انقلاب اسلامی ایران به منظور تضمین شکوفایی اقتصادی و کاهش تاثیر تحریم ها که همواره به عنوان اهرمی از سوی دشمنان برای فشار بر این انقلاب مطرح بوده است اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام گرفته است بی شک شکل گیری مجلسی که با ریل گذاری صحیح در راستای تحقق این هدف قدم بردارد امری مهم و ضروری است و خادمان مردم در مجلس باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات معیشتی مردم به کار گیرند.

اینجانب با تقدیر و تشکر از تمامی عزیزانی که در مرحله نخست انتخابات مجلس دهم تغییر و تحول را خواستار بودند از تمامی آحاد مردم دعوت میکنم برای تکمیل کردن کاری نیمه تمام در دهم اردیبهشت ماه سالجاری حضوری گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند چرا که تحول شازند در گرو مشارکت و حضور مردم برای تعیین سرنوشت خویش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار