در سال نامیده شدن همدلی و همزبانی
ماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی معتقد است که مطرح شدن شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبری در سال 94 صرفا معطوف به دو پدیده عظیم برجام و انتخابات نبود و همه ابعاد و شئونات نظام را در بر می‌گرفت.
کد خبر: ۱۹۷۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۰ 14 March 2016











به گزارش تابناک رضوی محمدرضا محسنی‌ثانی با بیان این مطلب ادامه داد : البته ما در بخش انتخابات شاهد حضور گسترده مردم بودیم و این نقش‌آفرینی زیادی برای رسیدن به همدلی میان دولت و ملت دارد، حتی بالا رفتن تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره از انتخابات بی‌تاثیر از این نامگذاری نبوده‌است .

وی در مورد برجام نیز خاطرنشان کرد: در بحث برجام نیز باز هم اگر همراهی و همدلی مردم نبود تلاش‌های تیم مذاکره‌کننده و مجموعه افرادی که در این راستا تلاش کردند به ثمر نمی‌نشست و این پدیده مبارک بدلیل همین درک متقابل از سوی دولت و ملت به نتیجه رسید و امروز به طور تقریبی در حال اجرایی شدن است .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تا به اینجا ما شاهد عدم همدلی و همراهی از سوی هیچ طرفی نبودیم، برای عدم همزبانی و همدلی باید انگیزه‌ای از سوی دولت باشد که این انگیزه مشاهده نشده ‌است ولی عوامل زیادی باعث شده تا این همدلی به خصوص در بخش اقتصادی ، معیشتی و اشتغال ، انتظارات مردم را برآورده نکند . انتظار بر این بود تا بستری برای اشتغال و رونق چرخ تولید فراهم شود اما بدلایلی این خواسته مردم با عملکرد دولت فاصله دارد .

محسنی ثانی بیان کرد : مردم با تمام توان همیشه در صحنه بوده‌اند و وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و دولت نیز در حد توانش به وظایف خود عمل کرده‌است اما باز هم نقص‌ها و مشکلاتی وجود دارد که با توجه به شرایط موجود در آنها به توفیق نرسیده ‌است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار