تساوی در تعداد بردها;
تابناک: تیم شهرداری اراک در تقابل سوم با دانشگاه آزاد در مرحله پلی آف علیرغم شروع خوب در پایان با نتیجه 97 بر 73 مغلوب حریف پایتخت نشین خود شد تا چهارمین دیدار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی را مشخص کند.
کد خبر: ۱۹۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 08 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در چارچوب مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر دیروز دو تیم شهرداری اراک و دانشگاه آزاد برای سومین بار در سالن سالن حکیمیه تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با برتری 97بر73 دانشگاه آزاد به پایان رسید تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در بازی چهارم که در اراک برگزار خواهد شد مشخص شود.

تیم های شهرداری اراک و دانشگاه آزاد در دور مقدماتی سه بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده بودند که نتیجه هر سه دیدار به نفع شهرداری رقم خورده بود. در مرحله پلی آف که تیم صعود کننده با حساب نتایج دور مقدماتی به چهار برد از هفت دیدار احتیاج داشت ورق برگشت و تیم شهرداری برابر تیم متحول  و نامدار دانشگاه دو بار با حرف و حدیث های بسیار مغلوب شد تا تیم ها برای سومین بار در تهران به مصاف یکدیگر بروند.

در تایم نخست تیم شهرداری اراک در ترکیب خود مجید صالحی، راول مارشال، محمد حیدری، زلاتکو بوژان و اصغر کاردوست را می دید. مصدومیت بازیکنان کلیدی تیم شهرداری از جمله آفاق، محمد امجد و محرومیت محمد زارعی در این دیدار دست کسایی پور را بسته بود با این وجود شهرداری بازی را خوب شروع کرد و بوژان و مارشال به ترتیب با کسب 10 و 12 امتیاز باعث شدند شهرداری در این تایم به برتری 25 بر 20 دست یابد.

در وقت دوم دانشگاه آزاد با عملکرد موفق صمد نیکخواه کاپیتان ملی پوش خود که با 18 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن دانشگاه در این کوارتر بود موفق شد با نتیجه 25 بر 9 برنده شود تا  نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 43 بر 33 به سود تیم دانشگاه به پایان برسد.

شروع خوب شهرداری فرجام مطلوبی نداشت و سومین شکست شهرداری در روزی که این تیم با لشکری از مصدوم و محروم مقابل تیم دانشگاه آزاد آماده ظاهر شده بود با نتیجه 97 بر 73  رقم خورد تا عدد سه در مقابل تعداد بردهای دو تیم ثبت شود و تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی در چهارمین و آخرین تقابل مشخص شود.

تیم شهرداری اراک پنج شنبه 20 اسفندماه در سالن 2500 نفری امام خمینی (ره) از ساعت 16 به مصاف تیم دانشگاه آزاد خواهد رفت.

تیم های پتروشیمی بندر امام، شیمیدر تهران و پالایش نفت آبادان حضور خود را در مرحله نیمه نهایی مسجل کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار