لیگ دسته اول والیبال
تابناک: تیم والیبال شهردرای اراک در اولین دیدار فینال رقابت های لیگ دسته اول والیبال در حالی که دو ست نخست را به شهرداری ساری واگذار کرده بود در پایان موفق سد با حساب سه بر دو به برتری دست یافت و در آستانه فتح لیگ دسته اول قرار بگیرد
کد خبر: ۱۹۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۸ 07 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دیدار نخست مرحله فینال لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور، عصر دیروز بین تیم های شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری در سالن مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری اراکی ها به پایان رسید.

این دیدار که با قضاوت آقایان کیوان عابدزاده و قادر صادقی به عنوان داوران اول و دوم و با نظارت محمود کشفی و شهباز صدری برگزار شد تیم والیبال شهرداری اراک دو ست نخست را با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۱ به حریف ساروی خود واگذار کرد تا در آستانه شکست در دیدار خانگی قرار بگیرد.

در ست های سوم، چهارم و پنجم تیم والیبال شهرداری اراک با نتایج ۲۵ بر ۲۰ ، ۲۵ بر ۲۱  و ۱۵ بر ۱۳ موفق به شکست حریف خود شد تا در مجموع این دیدار را با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان برساند و امیدهای بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات داشته باشد.

در این مرحله تیم های شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری در سه مسابقه به مصاف یکدیگر می روند و فاتح دو بازی عنوان قهرمانی را به دست می آورد.

دیدار دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول والیبال، ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در ساری برگزار می شود و اگر دو تیم برابر شوند، بازی سوم تعیین کننده قهرمان بیست و چهارمین دوره لیگ دسته یک والیبال ایران در سال ۹۴ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار