نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک:
تابناک: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک: وجود درخت در محیط‌های علمی و آموزشی قطعا در روحیه دانش‌آموزان تاثیرگذار می‌باشد و باعث بهره‌وری بیشتر دانش‌آموزان از محیط‌های آموزشی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 06 March 2016

به گزارش تابناک مرکزی، مسعود آبایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر اراک در حاشیه مراسم روز درختکاری در مدرسه استعدادهای درخشان علامه حلی اراک در خصوص برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی در هفته منابع طبیعی گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر اراک امسال با یک برنامه‌ریزی دقیق و مشخص نسبت به برگزاری برنامه‌های این هفته اقدام نموده تا برنامه‌های کاشت درخت در مناطق مختلف از سطح شهر اراک اجرایی گردد و در اولین روز از این هفته نسبت برگزاری مراسم درختکاری در منطقه گردشگری دره گردو که با حضور جمع کثیری از شهروندان برگزار گردید اقدام نمود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شهرداری و شورای اسلامی، کاشت درخت در مدارس سطح شهر اراک می‌باشد، بیان داشت: وجود درخت در محیط‌های علمی و آموزشی قطعا در روحیه دانش‌آموزان تاثیرگذار می‌باشد و باعث بهره‌وری بیشتر دانش‌آموزان از محیط‌های آموزشی می‌شود.

آبایی خاطرنشان ساخت: یکی از مزایای کاشت درخت در مدارس، حفظ و نگه‌داری درخت توسط دانش‌آموزان می‌باشد چرا که وقتی یک دانش‌آموز خود نسبت به کاشت یک درخت اقدام می‌نماید قطعا با انگیزه بیشتر نسبت به حفظ و نگه‌داری از آن درخت نیز اقدام می‌نماید.

نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با هماهنگی ناحیه 1 و 2 آموزش پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، مراسم کاشت درخت در 70 مدرسه سطح شهر اجرایی گردیده و 20 مدرسه دیگر تا پایان اجرای طرح کاشت درخت در مدارس سطح شهر در دستور کار جهت کاشت درخت قرار دارند.

آبایی در پایان هدف از اجرای مراسم کاشت درخت در مدارس سطح شهر را تبدیل فضاهای آموزشی به پارک و محیطی مفرح و شاد برای دانش‌آموزان عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار