لیگ برتر بسکتبال
تابناک: هر چند نوشتن و گفتن از بلای خانمان سوزی که در اکثر بازی های تیم بسکتبال شهرداری گریبانگیر این تیم شده است دردی را دوا نخواهد کرد و فدراسیون به فکر حل این معضل نخواهد بود اما حاضران در سالن امروز به خوبی مشاهده کردند شهرداری اراک به داور مسابقه باخت نه تیم دانشگاه.
کد خبر: ۱۹۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 04 March 2016
به گزارش تابناک مرکزی، در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور عصر امروز در سالن امام خمینی ( ره ) اراک تیم های شهرداری اراک و دانشگاه آزاد مقابل دیدگان سرمربی تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شهرداری اراک نه به دانشگاه آزاد که به داور مسابقه باخت.

تیم های بسکتبال شهرداری اراک و دانشگاه آزاد در مرحله مقدماتی سه بار مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که هر سه دیدار با برتری تیم شهرداری به پایان رسیده بود. با عنایت به اینکه در مرحله حذفی نتایج دیدارهای مرحله مقدماتی تیم ها برای تعیین چهار تیم برتر لیگ برتر بسکتبال مورد ارزیابی قرار می گیرد شهرداری برای صعود به یک پیروزی و دانشگاه آزاد به کسب چهار پیروزی احتیاج دارد.

تیم دانشگاه آزاد که با کسب عنوان سومی رقابت های غرب آسیا و با لقب فینالیست فصل گذشته این رقابت ها قصد داشت از نام و آوازه خود دفاع کند با در اختیار گرفتن صمد نیکخواه کاپیتان تیم ملی و سه بازیکن خارجی طراز اول تمام تلاش خود را به کار گرفته تا برابر شهرداری قد علم کند. قد علم کردن دانشگاه آزاد برابر تیم شهرداری که اولین فصل حضور خود را در لیگ برتر بسکتبال تجربه میکند شاید به ظاهر امر از نظر کارشناسان خارج از عرف باشد اما عملکرد شهرداری شانس این تیم را برای صعود از این مرحله بیشتر از دانشگاه آزاد کرده بود.

شهرداری که در اولین دیدار مرحله حذفی مقابل دانشگاه تن به شکست داده بود رویای حضور در جمع چهار تیم برتر را در اراک و در حضور بیش از سه هزار هوادار خود جستجو می کرد. حساسیت این دیدار بائرمن سرمربی تیم ملی بسکتبال را هم به سالن محل برگزاری مسابقه کشانده بود تا از نزدیک شاهد این رقابت باشد.

خلاصه بازی این می شود که شهرداری اراک در وقت اول با حساب 27 بر 22 ، در تایم دوم 49 بر 39، در کوارتر سوم با نتیجه 70 بر 66 و آخرین وقت این دیدار را با حساب 86 بر 85 به حریف تهرانی خود واگذار کرد و شکست خورد تا برای سومین بار در مرحله حذفی دوشنبه هفدهم اسفند ماه در تهران به مصاف دانشگاه آزاد برود.

این اما تمام آنچه که امروز در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک رخ داد نیست واقعیت از زبان کلمات اینگونه قابل بیان است که تیم شهرداری در همان دقایق ابتدایی بازی حامد آفاق کاپیتان و تاثیرگذارترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت از دست داد تا کار دشواری برابر دانشگاه داشته باشد. دو کوارتر اول این دیدار را باید نصیب تیم دانشگاه دانست اما از اواسط وقت سوم این دیدار ورق برگشت. پرتاب های موفق سه امتیازی مارشال بازیکن خارجی شهرداری بازی را به تساوی کشانده بود. مسط شدن بازیکنان شهرداری بر بازی تا جایی پیش رفت که در فاصله یک دقیقه به پایان مسابقه این شهرداری بود که برنده بازی لقب گرفته بود اما اعلام چند خطای فنی به ضرر تیم شهرداری و تصمیماتی که بارها روند بازی را به ضرر شهرداری تغییر داد در هفده ثانیه به پایان نیز همچنان ادامه داشت و با نادیده گرفتن خطای محرز بر روی مارشال شهرداری اراک از رسیدن به حق طبیعی خود در این دیدار محروم شد تا پایتخت نشینان خوشحال سالن را ترک کنند.

هر چند نوشتن و گفتن از بلای خانمان سوزی که در اکثر بازی های تیم بسکتبال شهرداری گریبانگیر این تیم شده است دردی را دوا نخواهد کرد و فدراسیون به فکر حل این معضل نخواهد بود اما حاضران در سالن امروز به خوبی مشاهده کردند شهرداری اراک به داور مسابقه باخت نه تیم دانشگاه.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار